piątek, 6 maja 2016

Twoja Cecha Brzmi Znajomo #5

Dzień Dobry, a może Dobranoc?

Jak już chcę spać, ale blog mnie do siebie przyciąga! Ah.. wiecie jak ja Was polubiłam? Aż się dziwie! Ale naprawdę.. Cieszę, się, że niektórzy doceniają moją pracę, to, że zawsze staram się na 100%. 

Jeju, ale ja się znowu rozgadałam! Ale ostrzegałam, że ja taka jestem. :D

Dobra już koniec!

Cieszę się, że dużo osób wiedziało o kogo chodzi pomimo poziomu trudności. I to chyba było najwięcej ostatnio komentarzy pod tego rodzaju serią. 

No, ale jak zapewne już wiecie osoba, która kryła się w tamtym poście to była Seal Skin! 



Tym razem mam dla Was troszeczkę łatwiejszą zagadkę.

  • Bloggerka ta ma na imię Kasia.
  • Ma ona na Awatarii 15 lvl.
  • Prowadzi ona bloga z dziewczyną o nazwie Clarity.
  • Dziewczyna ta prowadzi serię Zakazany Owoc.
Jak dla mnie jest bardzo łatwo! Mam nadzieję, że tym razem także dobrze zgadniecie oraz, że będziecie aktywnie pisać komentarze! :)

Jeżeli nie jesteście pewni poszperajcie na niektórych blogach. Ja staram się dawać bloggerów, którzy są na znanych blogach, więc jest dosyć łatwiutko.


Dobranoc!
/Gratka

1 komentarz:

  1. Chyba jest to Margaryna
    Tym razem czytałam uważnie
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń