wtorek, 31 maja 2016

Twoja cecha brzmi znajomo #7

Hej..
Wiem, że zawiniłam.. Nie pisałam parę dni postów, nawet się nie tłumaczyłam.. Niestety nie miałam pomysłów ani chęci. Może od razu podam Wam konkretny powód mojej nieobecności. Po prostu straciłam szansę, zawiniłam, jestem zła sama na siebie, mam dosyć siebie, straciłam pewną osobę.. i czasu już nie cofnę.. Chciałabym także przeprosić osoby, które zraniłam.. Zaczęłam je wyzywać, wkurzać się na nie itp. Niestety to wszystko z jednego powodu podanego wyżej.. i on mnie dobił.

To teraz już skończę z tym mamrotaniem, bo wiem, że obecnie nastał smutny nastrój, a tego nie chcę. Przejdę od razu do głównej treści posta.

***
Ostatnimi razy musieliście odgadnąć pewną osobę. Była nią oczywiście French Kiss z bloga Awataria w Obiektywie!
Trzy osoby zgadły, więc poproszę je o to, aby zgłosiły się do mnie wciągu TEGO TYGODNIA po odebranie drobnych upominków. :)
Ale halo, halo muszę je przypomnieć!
Tymi osobami były:
Fanka (pierwsze miejsce),
Mrs. Beaten (drugie miejsce)
oraz
Twoja Pani (trzecie miejsce).
I to właśnie Wy, dziewczyny macie się do mnie zgłosić.
Szkoda jedynie, że w zabawie nie wzięło udziału więcej osób, ponieważ na pewno znalazłyby się także dyplomiki oraz więcej upominków, no ale cóż..

***

Ale dosyć już gadania o tych wszystkich nagrodach, upominkach, dyplomach.. Czas zadać Wam kolejne pytanie.

"Co to za bloger"?

- Osoba ta to dziewczyna.
- Jest ona zamężna, dokładniej z chłopakiem o imieniu Leon.
- Dziewczyna ta na Awatarii ma rude włosy.
- Imię tej osoby zaczyna się na literę "A".

Mam nadzieję, że wszystko uda Wam się odgadnąć. ^^ A jeżeli nie jesteście pewni swojej decyzji to oczywiście możecie skorzystać z tak zwanych źródeł podpowiedzi, czyli zajrzeć na administrację różnych blogów.
No i co Wam mogę jeszcze powiedzieć..
chyba jedynie
POWODZENIA! :D

Do zobaczenia!

Gratka




2 komentarze: