niedziela, 8 maja 2016

Przeprosiny...

Witam.

Post nie na temat. Chcę przeprosić Was za moje żałosne zachowanie... Nie powinnam wklejać rozmowy mojej z Stellą. Poniosło mnie, ale udało jej się doprowadzić mnie do białej gorączki (gratuluję)

Także przeprosiny kieruję do Dawida. Nie powinnam pisać obraźliwych komentarzy w stosunku do Stelli na Twoim blogu. Przepraszam.

Przepraszam Także Inspiration - poniosło mnie z słownictwem. Ale za więcej nie ma za co Cię przepraszać.

Sytuacja jest kiepska... Z jednej strony postawcie się na moim miejscu, gdzie wkładam całe serce i duszę w bloga i ktoś obraża go. Okey, rozumiem mnie obrażać, że jestem taka i siaka. Wisi mi to, ale cały blog to także cała ekipa bloga. Także Stella była jedną z moich bliższych znajomych ;-;

Ale z Waszej strony patrząc moje zachowanie było karygodne - tutaj przyznam się, że nie powinnam... A wiecie co nie powinnam i każdy to wie. Ale każdy ma prawo do popełnienia błędu i każdy nie jest idealny... A ja to jestem kompletną idiotką i nic nie potrafię

Jeszcze raz Was przepraszam.

/Nadymka

5 komentarzy:

  1. Podziwiam taką osobę jak ty. Popełniłaś błąd
    , zrozumiałaś go i przeprosiłaś. Mam nadzieję, że Stella też tak postąpi.
    P.S. wspomniałam wcześniej w komentarzu o tym, że Nadymka nie pisze tak jak ze Stellą. Teraz macie szansę poznać ją taką jaką jest na prawdę i docencie to ile wkłada pracy w to, aby blog był dobry, abyście go polubili, aby podobały Wam się serie.. bo czasami nie zwracacie na to uwagi, a to wtedy na prawdę boli.
    Pozdrawiam,
    /Gratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sr, ale widać że się podlizujesz ;-;

      Usuń
  2. Haha! To trochę żałosne, bo usunęłaś pewnie tylko tę rozmowę, bo nie chcesz starcić swoich czytelników. A przeprosiłaś, żeby myśleli że jesteś miła. Xddd To co było już się nie odstanie
    / Koloreg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam, bo było mi wstyd, że to opublikowałam.

      A przeprosiłam, bo posiadam sumienie.

      Usuń
  3. Nie uwazam zeby stella pisala na blogu dawiada az takie zle rzeczy zebyc musiala ja wyzywac:-;

    OdpowiedzUsuń