środa, 18 maja 2016

"Nagłówek"!

Hej!
Ostatnio zastanawiałam się czy może nie zrobić by jakiejś profilówki, stroju czy też czego innego w jakimś programie graficznym. Wypadło na nagłówek. 

Jeżeli jesteście zainteresowani to czytajcie dalej. :D
Efekt końcowy wygląda tak:


Tło nagłówka przedstawia łąkę. Z dala widać miasto. Widzimy tutaj także wysokie drzewo, krzaki, różnokolorowe kwiaty oraz ławkę. 
Na pierwszym planie widzimy trzy postacie. Każda z nich jest ubrana w strój wiosenny, letni. Osoba stojąca po lewej stronie to ja. Trzymam w ręku taką jakby szpachelkę, a przede mną stroi grill. Na przeciwko mnie stoi Nadymka. Jest ona czymś zachwycona, lecz nie wiem czym. XD Obok niej znajduje się Ciel. Trzyma on w ręku koszyk piknikowy i macha do nas obydwu. 
Na samej górze widać nazwę naszego bloga. Jest ona dopasowana do całego otoczenia.
Jak na pierwszy raz jestem z siebie bardzo zadowolona! Myślę, że nagłówek jest wykonany starannie. Siedziałam przy nim jakieś trzy godziny.. Wszystkie postacie mają cień, są poprzestawiane..

Ocena końcowa:
9.5/10

A Wy co myślicie o tym nagłówku? Proszę Was bardzo abyście wyrazili swoją opinię w komentarzu. Co Wam się podoba, co nie, czy pomysł dobry itp. Zależy mi na tym! Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć. :)

Pozdrawiam!
Gratka




3 komentarze:

  1. Hm, mocne 6/10. Czcionka i jej kolor nieco mi tu nie pasują, jeszcze doczepiłabym się awatarów. Tak poza tym jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sami wiemy co przedstawiabten baglowek po co taki dlugi opis..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ja daje 8/10 bo z tymi drobiazgami(oczy zmiana koloru ubrań) lepiej wygląda a pozatym ta czcionka mi troche przeszkadza ale jest mocna 8

    OdpowiedzUsuń