niedziela, 22 maja 2016

Wywiad #4

Siemanko!
Czy tylko mi się wydaje, że ta seria gdzieś zanikła? Postanowiłam ją odnowić i dlatego już dzisiaj przeprowadzę wywiad z pewnym chłopakiem o nicku Rock Boy!

Jeżeli jesteście ciekawi na jakie pytania opowie to zapraszam do czytania dalej!
"HISTORIA"
G-Gratka.
R-Rock Boy.

G- Cześć! Chciałabym abyśmy dzisiaj w naszych wywiadach dowiedzieli się czegoś więcej o jednym bloggerze. Obecnie bloguje on na Awatarii w Obiektywie i jest tam na okresie próbnym. Witam Ciebie Rock Boy!
Teraz przejdę do pierwszego pytania.. Co Ciebie skłoniło, aby zacząć blogować na AwO? Czy specjalnie wybrałeś akurat ten blog?
R- Ja co chwilę zmieniam swoje zainteresowania, Kiedyś w ogóle nie pomyślałbym, że będzie ciągnęło mnie do blogowania. Od zawsze lubiłem czytać posty, a w szczególności mojego ulubionego bloga- AwO. Pomysł na zgłoszenie był dość spontaniczny. Nie przygotowałem się w ogóle do pisania, a przeróbka i profilówka którą dałem w załączniku, też była zrobiona na szybko. 
G- Więc nie zależało Ci jakoś specjalnie na blogowaniu?
R- Wtedy to nie...ale teraz AwO jest częścią mojego życia. Od dawna lubiłem pisać wypracowania, a polonistce się podobały. :D Teraz nie wyobrażam sobie życia bez tej czynności, jaką jest blogowanie. Jak nie dostanę sie na mój ulubiony blog, spróbuję swojej siły na innych.
G- Widzę, że nie będziesz się poddawał. I dobrze! Jeżeli jest to Twoja pasja to powinieneś ją rozwijać. A czy myślisz, że czytelnicy Ciebie polubili? Czy wierzysz, że dostaniesz się na bloga?
R- Czy czytelnicy mnie polubili? Tu można dyskutować, bo zawsze jest jakieś grono, któremu pasuje mój styl pisania, a drugiemu już niestety nie. Jeszcze jednak nie spotkałem się z hejtem, więc nie jest ze mną aż tak źle. :D Bardzo bym chciał, aczkolwiek bardziej kibicuję mojej dobrej przyjaciółce- Silent Scream.
G- A właśnie.. Kiedy mówimy już o Silent Scream to powiedz czy została ona Twoją przyjaciółką przed tym jak doszła na okres próbny na AwO czy też znaliście się już wcześniej? 
R- Niestety nie znaliśmy się wcześniej. Dlaczego "niestety"? Zuza jest wspaniałą osobą. Wiele rzeczy nas łączy i piszemy ze sobą niemalże codziennie. Zawsze mamy dużo tematów do dyskusji, a rozmawiamy ze sobą od rana do wieczora. :D
G- A czy masz też innych przyjaciół- bloggerów? Jeżeli tak, możesz ich wymienić, lecz nie jest to konieczne. 
R- Mam ich oczywiście! Inne osoby z bloga, też są świetnym osobami. Z Tosią, Dominikiem i Dominiką też prowadzę codziennie dialogi. Z Faraonką i Clarity pisałem raz, lecz polubiłem je od razu. Rosalie z ZA też mogę nazwać moją koleżanką. Ty oraz Ciel też jesteście świetni tudzież lubię również z wami prowadzić konwersację. ;)
G- Dziękuję! Ja także lubię z Tobą pisać. A teraz pytanie z innej beczki. :D Czy Twoi bliscy wiedzą, że chciałbyś blogować na AwO? Czy wolałbyś tę informację zostawić tylko dla siebie i nie dzielić się nią z nikim?
R- Tu jest różnie! Moi rodzice nie wiedzą o tym i chciałbym, aby tak pozostało. Poza tym i tak nie utrzymuję z nimi kontaktów. Moje rodzeństwo akurat wie. Tak samo jak i moi dobrzy koledzy, Oprócz nich, nie mówiłem o tym nikomu innemu.
G- Widzisz.. Każdy odpowiada na to pytanie inaczej. Ale niestety musimy już kończyć. :( Strasznie się rozpisaliśmy, ale to nic! :D Mam nadzieję, że nie jest to ostatnia rozmowa, którą z Tobą przeprowadziłam.
R- Ja również tak uważam. Bardzo przyjemnie się pisało. Oby nie było kłopotem moje straszne rozpisywanie się. Pozdrawiam wszystkich czytelników AnJ! ;)

Jak widzicie to koniec wywiadu. Zalicza się on do jednych z najdłuższych, ale rozmawiało się tak przyjemnie, że szkoda było aż kończyć!
A tutaj łapcie nasze zdjęcie!


PS. Jeżeli jakiś blogger chciałby wywiad na bloga to proszę pisać pod komentarzem albo na NK. Chętnie przeprowadzę jeszcze wiele takich rozmów!
I jeszcze mam prośbę do Was. Czy podobało Wam się moje dobieranie pytań itp. ponieważ jest to mój pierwszy taki dialog i nie mam jeszcze wprawy, a uwagi chętnie przyjmę!

To na tyle! Jedyne co mogę Wam jeszcze powiedzieć to..

Dobranoc!

/Gratka


1 komentarz:

  1. Pytania świetnie dobrane do charakteru danej osoby (RockBoy'a).
    Wywiad bardzo przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń