poniedziałek, 16 maja 2016

Za głosem serca #14

Czołem!
Wiem, wiem, że nie było mnie ostatnio na blogu, ale to wyjaśnię w następnym poście.
***
A teraz pozwólcie, że przejdę od razu do tematu posta.

Ostatnio musieliście ocenić czy Szczekaj Suko jest HOT czy też NOT.
Byłam zdziwiona, że jest równa ilość głosów!
Mi ta stylizacja spodobała się kolorystycznie (tak jak wspominałam wcześniej), ale wiem, że macie dosyć już tych czarnych ubrań, więc może dlatego też było tak czy inaczej. 

A teraz zobaczcie co dla Was wynalazłam:


Jest to stylizacja wymyślona przeze mnie. Jedyne co mi tu przeszkadza to te buty i brak jakiś skarpetek czy czegoś na nogi, ale no nie miałam już pomysłu na co to zmienić. Na początku zastanawiałam się nad tym czy nie usunąć kardiganu. który występuje w każdej stylizacji, lecz to on właśnie wszystko dopełniał. Dlatego wiem już czemu tak dużo osób go nosi. Po prostu do wszystkiego pasuje!
A przechodząc do mojej oceny.. Uważam, że stylizacja jest warta swojego wyglądu. Nie jest też jakoś specjalnie droga, zawiera małą ilość elementów (nie ma tutaj takiej "ciapy" przeróżnych dodatków). Na pewno ubiór ten nadaje się na takie ostatnie podrygi wiosny czy też lato. Na pewno nie raz ubiorę się tak na Awatarii.

Czyli już wiecie jaka jest moja ocena..

A Wy co o tej stylizacji myślicie? Może byście coś zmienili?
Wyraźcie się w sondzie poniżej czy też komentarzu.


Pozdrawiam,

/Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz