niedziela, 22 maja 2016

Prosto z Polski #17

Witam!
Ostatnio wchodząc na Awatarię ukazała mi się taka wyprzedaż:


Jak wspomniałam powyżej,  przecena ukazała się ze trzy, cztery dni temu, lecz ja całkiem zapomniałam, aby o niej napisać.

Widzimy tutaj znany nam już strój. W wersji nieprzecenionej kosztuje 382G, lecz jest on obniżony tylko o 77G i w ten właśnie sposób kosztuje 305G. Dodaje nam sporą część image, aż 965!
Według mnie przecena nie jest siebie warta. Ja jeżeli już tak bardzo bym chciała ten strój kupić to bym poczekała dłużej albo kupiła sobie wszystko nie w komplecie. Image'u dodaje dużo, lecz dla mnie nie jest to nic warte, ponieważ mi ten strój za bardzo się nie podoba, nie przypadł mi do gustu. 

A Wy co myślicie o tej przecenie? Skorzystacie z niej, czy też nie? Podoba Wam się ten strój?
Na te pytania możecie odpowiedzieć w poniższej sondzie!
Gratka


2 komentarze: