wtorek, 10 maja 2016

Kropka nad i #5

Siemano!

Z tej strony Gratka.. Dawno mnie tu nie widzieliście. Jest to spowodowane brakiem czasu, pokłóceniem się z pewną dla mnie ważną osobą, dobiciem mnie przez niektóre osoby. :(
Bardzo Was za to przepraszam, bo nie powinnam zaniedbywać bloga.

Chciałabym także podziękować wszystkim osobom, które oddały głos na nasz blog. Jakby ktoś nie wiedział gdzie znajduje się głosowanie to powiem może teraz. Jest ona na blogu A jak Awataria.

I jeszcze mam dla Was jedną informację. Jutro z rana wyjeżdżam na wycieczkę klasową. Nie będzie mnie tutaj do soboty.

***

Ostatnio mieliście znaleźć różnice pomiędzy dwoma obrazkami.

Paru osobom udało się dostrzec te różnice. Były nimi: kapelusz, kolczyki, naszyjnik, koszulka, tatuaż, rękawiczki i buty.

Osoby, które poprawnie odpowiedziały to:
 Stay With Army, Milena oraz 6 Natalia 9.

Widzę, że jesteście spostrzegawcze! 

Tym razem poziom trudności będzie trudniejszy, ale myślę, że sobie poradzicie.



A teraz zobaczcie na to jak wyglądają różnice.


Z góry już przepraszam Nadymkę, że nie ma rozmazanego loga i znaczka naszego bloga, lecz nie wychodziło mi dziś coś. Następnym razem się bardziej postaram.
***
Tak jak zwykle różnic jest siedem. 
Są one na poziomie średnim.. Niektóre widzimy gołym okiem, lecz inne są już trudniejsze, ale wystarczy się troszkę dłużej zastanowić, przyjrzeć. 

Na koniec chciałabym jeszcze dodać, aby PODPISYWAĆ SIĘ POD KOMENTARZAMI i, że stylizacja (ta pierwsza) była tworzona na podstawie pirata. :D
Świadczy o tym czapeczka, bluzka oraz można powiedzieć, że płaszcz, bo mi się on bardzo kojarzy ze strojem pirackim.

Jeszcze mam dla Was taką małą sondę na temat tego czy mnie lubicie, czy też nie.
Jeżeli chcecie możecie mnie także oceniać w komentarzach. Czy czegoś we mnie nie lubicie, czy coś właśnie bardzo lubicie itp. TYLKO PROSZĘ O SZCZEROŚĆ, bo będę brała takie uwagi do serca.



Do zobaczenia!
/Gratka





3 komentarze:

  1. 1. Nakrycie głowy
    2.kolczyki
    3. Bluzka
    4. Strzykawka
    5. Rękawiczki
    6. Spodenki
    7. Buty
    / milena
    Jeśli są błędy ortograficzne to przepraszam, ale pisze na telefonie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Buty
    2. Rekwiczki
    3. Bluzka
    4. Kolczyki
    5. Opaska
    6. Skrzykawka (?)
    7. Spodenki

    OdpowiedzUsuń