środa, 18 maja 2016

Opinia o Ciel'u oraz mój szybszy powrót na bloga!

Siemano!
Chyba pamiętacie mój ostatni post? Jeżeli ktoś go nie czytał czy też nie widział dla pewności wolę powtórzyć. 
Była tam głównie mowa o wolnym, które miałam wziąć, lecz nie mogę bloga zostawić w takiej sytuacji jaka miałaby nastąpić. Nadymka jak dobrze wiecie nie ma jak pisać, a ja nie mam aż takiego problemu jak ona. 
Więc spokojnie, nie odpuszczam Was. :D
***
Mam dla Was także inną, bardzo dobrą informację! 
Ciel zostaje z nami!
 Pewnie dobrze już to wiecie, ponieważ napisał on to we wcześniejszym swoim poście, ale wolałam to powtórzyć w imieniu Nadymki oraz moim. 
Ale czemu akurat on ma zostać, czy zasługuje na to wszystko? 
Wszystko wymienię w punktach poniżej!
  • Ciel na okresie próbnym dodał aż 17 postów! Jest to na prawdę bardzo dużo jak na dwa tygodnie. Wprowadził w tym dwie swoje serie. Posty jakie jeszcze zobaczyliście w jego wykonaniu to m.in.:
"Będzie Pan zadowolony"
"Prosto z Polski"
"Fanka u wizażysty"
"Bloger w twojej szafie"
oraz ze swoich serii:
"Wspaniałe Stulecie"
"Trudna Awataria".
  • Nawiązał on ze mną, Nadymką jak i z czytelnikami dobre kontakty. Nigdy nikogo nie przezywał ani nie obrażał.
  • Zawsze można było się z nim skontaktować.
  • Dodawał ciekawe oraz pomysłowe posty. Zawsze miały sensowną treść.
  • Większość czytelników polubiła go.
  • Jeżeli ktoś mówił mu swoją opinie na temat jego posta nigdy nie denerwował się tylko brał uwagę do serca i to co chciał poprawiał.
Tak naprawdę to ja jak i Nadymka byłyśmy za tym, aby Ciel został.
Na pewno przyda nam się na blogu.

Bardzo cieszymy się, że z nami został. Mamy nadzieję z Nadymką, że Ciel zostanie z nami nie na krótko. 
I w imieniu moim jak i Nadymki serdecznie Ci gratulujemy! :)

Gratka

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za taki całokształt mojego okresu próbnego ^^. Dodałbym kilka błędów (moich) , ale one są drobne i spróbuję je poprawić ;D.
    /Ciel

    OdpowiedzUsuń