piątek, 6 maja 2016

Bloger w Twojej szafie #15

Cześć!

Dzisiaj zajmę się stylizacjami na wiosnę/lato !
Jak widzicie jest napisane "BLOGER w twojej szafie" , nie blogerka.
Chyba wiecie czemu ...
Tę serię będę prowadził dla mężczyzn , ale numeracja będzie się liczyć normalnie.

"Nowojorski Ninja"



Jak widzicie wykorzystałem tu nowe ubrania , które niedawno do nas dołączyły.  Uważam , że z tymi strojami można się zabawić :D

Cennik :

Czapka "Ne.oN" : 32 G + VIP

Kurtka shinobi : 55 G

Miecz ninja-tö : 85 G

Egzoszkielet "Eva-01" : 155 G

Zegarek "Hipster" : 44 G

Buty waraji : 25 G

Suma: 396 G + VIP

Stylizacja droga , ale według mnie efektowna .

"Gorący chłopak"




WOW ! Naprawdę zakochałem się w tej stylizacji . Nie dość , że ładnie dobrana kolorystycznie to jeszcze przyjemna dla oka ! Na pewno ją kiedyś zakupię ^^.

Cennik :

Kapelusz "Włóczęga" : 33 G

Koszula "Sunny Fellow" : 59 G

Spodenki "Żeglarz" : 50 G

Klapki : 14 G + VIP


Suma : 156 G + VIP

Jeżeli chcemy trochę zaoszczędzić polecam zmienić klapki na te za 12 G (nie musimy wtedy kupować VIP'a ).

Myślę , że spodobały wam się stylizacje :). 

Pozdrawiam
/Ciel




6 komentarzy:

  1. Super stylizacje, ale pisze się "efektowna" ;) nie traktuj tego jako hejt/czepianie się tylko jako zwykłą korektę ;) //Anarchistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Na przyszłość będę już wiedział (mała poprawka chyba nikomu nie zaszkodziła :) ).

      Usuń
  2. Blogger* o ja, gdzie oko? Zamieniłaś ją na niego? Naprawde? Mam nadzieje, ze oko dojdzie do np. ZA wtedy była by doceniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmieniła ;) Ja tylko doszedłem , a to , że Oko wzięła urlop to tylko jej sprawa. (I tak będę pisał bloger [nie wiem czemu X.D]).

      Usuń
    2. Oko jest doceniana anonimku. A Kamil doszedł po to, aby pomóc. Lubimy bardzo Oko, ale to jej sprawa, że nie chce/ nie może pisać.
      /Gratka

      Usuń