wtorek, 3 maja 2016

Sposób na modę #13

Hejka!

Na początek powiem Wam czemu nie było żadnych postów wcześniej..

PRZEZ CHYBA 5 GODZIN ROBIŁAM PROJEKT Z PRZYRODY!!

Masakra.. :v

A tak ogólnie to pamiętacie tę serię? Myślę, że tak! A jeżeli nie, to przypomnę o co w niej chodziło.
Są to po prostu zwykłe wykreślanki.. Wybieracie czy to rzecz czy roślinę czy też ubranie w sondzie. A co post z tej serii jakaś rzecz czy coś w tym stylu odpada. 
Ale tym razem poprowadzę je ja. :D

I nie będzie to wykreślanka z fryzurami, ubraniami, lecz z AWATARAMI!


Może widzieliście gdzieś już taką wykreślankę, ale to normalne, że tyle ich jest i nie jest to żadne zgapianie. ;)

A więc w sondzie, która pojawi się w następnym wydaniu tej serii będziecie musieli wybrać, która osoba odpadnie. I będzie się ta wykreślanka ciągnęła aż do finału.

Ale co będziecie musieli oceniać?
-TO JAK WYGLĄDA OGÓLNIE AWATAR (ubranie, wygląd-oczy,usta itp.)

Wszystko rozumiane?
To teraz muszę Was tylko zachęcić, abyście zgłaszali się w komentarzu do tej wykreślanki. 

Ale jak to ma wyglądać?

1) Piszesz w komentarzu swój nick z gry.
2) Wysyłasz mi na moje NK albo pocztę swoje zdjęcie.

I gdy wykonasz takie czynności zawitasz w tej serii.

A jakby ktoś chciał wysłać swoje zdjęcie na moją pocztę to macie tutaj moją nazwę:
honey.awataria@interia.pl

A na dodatek nie dość, że zawitacie w tej serii, dowiecie się czy według innych to ty jesteś ładnie ubrana/y to jeszcze ja będę dawać wskazówki tej osobie, która odpadnie. Żeby np. coś tam zmienić itp.

PS. ZDJĘCIA MOGĄ ALE NIE MUSZĄ BYĆ Z PASZPORTU. MOŻNA JE TAKŻE ZROBIĆ W SKLEPIE Z UBRANIAMI. WIĘC JEŻELI NIE MASZ AŻ TAK DUŻO PIENIĄŻKÓW MOŻESZ UBRAĆ CAŁEGO SWOJEGO AWATARA W SKLEPIE, ALE WTEDY WYSYŁAJĄC ZDJĘCIE MUSICIE NA TYM SCREENIE NAPISAĆ SWÓJ NICK Z GRY!

To na tyle!

Zachęcam do wzięcia udziału!

/Gratka

2 komentarze:

  1. Ja biorę udział!

    -Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wtedy tak jak mówiłam napisz do mnie na NK lub poczcie. Bardzo się cieszę! :)
      /Gratka

      Usuń