poniedziałek, 16 maja 2016

Wolne..

Hej..
Pewnie zauważyliście, że ostatnio brakuje tutaj postów z mojej strony. Mam zaległe ze trzy albo cztery "odcinki" serii "Boso przez Awatarię" oraz miała zrobić już chyba ze dwa wywiady. Niestety teraz nauczycielki zaczęły szybko przerabiać tematy.. Jutro mam odpytywanie z lektury, w środę sprawdzian, a w piątek kartkówkę. Na dodatek muszę zrobić referat oraz przeczytać dodatkową lekturę. Jeszcze moja koleżanka ma w sobotę ma urodziny.. 
Nie daje już sobie rady. :(
Jeszcze wiem, że strasznie zaniedbałam bloga.

Dlatego też chciałabym zrobić sobie wolne. Tak na tydzień, półtora tygodnia. Wszystko zaliczę i wrócę do mojego ulubionego zajęcia-blogowania.

Mam nadzieję, że rozumiecie w jakiej jestem sytuacji. Jest to dla mnie bardzo ciężkie. Jeszcze przeżywam inne sprawy (osobiste) lecz tego już nie będę Wam mówiła. 

Czasem jakiś tam jeden, pojedynczy pościk może się znaleźć, ale nie obiecuję tego. ;)

Na dodatek mam dla Was przygotowane dwie nowe serie! I to nie takie zwykłe, które się ciągle gdzieś powtarzają, lecz wymyślane przez samą mnie. Ale wiecie, że w ciągu miesiąca może dojść tylko jedna seria (czasem dwie), więc w tym miesiącu albo dojdzie jedna, albo dwie. Zobaczymy..

A teraz mogę zakończyć post tylko jednym akcentem..

Do zobaczenia!

I nie gniewajcie się na mnie. Bardzo proszę. :(

/Gratka

2 komentarze:

  1. Rozumiem Cię c: Nic przecież się nie stało. Według mnie dodajesz w miarę dużo postów, więc jest okej. Zauważyłam tylko jeden błąd: W zdaniu ,,Jeszcze moja koleżanka ma w sobotę ma urodziny" dwa razy pojawia się ma.. ale to tylko szczegół :d
    /Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś rozumie. :) A to akurat zwykła pomyłka. Zaraz poprawię. :D Ale dzięki za uwagę.
      /Gratka

      Usuń