poniedziałek, 23 maja 2016

Project Runway #14 - Punk 💀

Cześć i czołem kluski z rosołem XD

Stwierdziłam, że pora wrócić na bloga. Z ręką o wiele lepiej... Nie jest już sino purpurowa tylko sina (ta różnica), ale mniej boli. Ostatnio bardzo dużo kombinuję nad nagłówkiem :v Korzystając z okazji postanowiłam, abyście ocenili jedną z moich postaci :3

 

Jak widzicie wersja mega punk ^^ Od razu mówię, że buty są wklejone! Resztę rysowałam dość sporo czasu. Może przejdę do opisu: Postać ma czarno-czerwone włosy, które są dość krótkie. Twarz ma dość delikatną pokrytą piegami :D Koszulka z logo i napisem dość znanego zespołu Nirvana w połowie jest "siatkowana". Ubrane ma także spodenki w ćwieki i agrafki ze stylowym paskiem. Na wykończenie wszystkiego dodałam dość wysokie buty, tatuaże i zmieniłam pozę ręki na znak rocka.

Podoba Wam się postać? Oceńcie w ankiecie lub w sekcji komentarzy :P


No to do zobaczenia w kolejnym poście ;*

/Nadymka c;

4 komentarze:

  1. Mogę tylko pogratulować talentu. :D Uwielbiam styl Punk i Goth. xD
    / RockBoy (Adam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy tarantula?

    OdpowiedzUsuń
  3. EJ ja nie zoriętowana, oko już nie ma?

    OdpowiedzUsuń