wtorek, 3 maja 2016

Za głosem serca #13

Siemano!

Jak tam wrażenia, że jutro trzeba iść do szkoły? No ja się za bardzo nie cieszę.. Jedyne co mi sprawia radość to spotkanie się z przyjaciółmi. Ale na szczęście za tydzień mam wycieczkę trzy dniową, a potem jeszcze parę lekcji i znowu wycieczki, więc będzie dobrze!

Ostatnio zadecydowaliście, że Tu Karma Suko jest HOT!
Powiem Wam, że także dla mnie ta awatarka była ładnie ubrana. Chociaż parę rzeczy bym tam zmieniła, ale to już drobnostki!

Tym razem także będziecie musieli oceniać dziewczynę. Ale spokojnie chłopacy następnym razem będzie chłopak!

A oto kolejna awatarka.
Co o niej myślicie?



Mi tam się bardzo podoba! Wszystko jest dobrane kolorystycznie. Przeważają tutaj trzy kolory- czerwony, biały oraz czarny. Wiem, że macie dosyć już tego czarnego, ale to na prawdę ładnie wygląda w tym wykonaniu i nie ma tutaj butów Punk (glanów). Dodam jeszcze, że awatarka użyła tutaj pewnie tego topu z racji, aby przebić ten czarny i czerwony, aby zrobiło się w tej stylizacji pogodniej. A do tego są te białe trampeczki. No jak dla mnie bomba! *o*

A wy co myślicie o Szczekaj Suko?




PS. Czy Wy też zauważyliście, że kolejna dziewczyna, która się pojawia w tej serii ma nazwę z wyrazem "Suko, Suka". Widać, że większość ludzi używa wulgaryzmów. Ja także to robię, ale takie nicku bym nie chciała. :p

Paaa! :*
/Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz