środa, 4 maja 2016

Twoja Cecha Brzmi Znajomo #4

Siemka!

Widzieliście śliczna pogodę za oknem? Samo słońce, brak wiatru, bezchmurne niebo.. Ah.. nareszcie doczekałam się takiej pogody! Tylko aby została z nami jak najdłużej!

Ale ja się znowu rozgadałam! Już koniec tej mojej paplaniny. Teraz zacznę dalszą normalną część posta.

...

Ostatnio osobą, która poprawnie odpowiedziała jest anonim.. ;-;
Oczywiście od samego początku PROSZĘ O PODPISY POD KOMENTARZAMI, ale przecież po co słuchać?

Oczywiście był to Decent. Pochodzi on z bloga A jak Awataria. Jest założycielem tego bloga i prowadzi go z dziewczyną o imieniu Ewelina. Pewnie go kojarzycie, co? :D

A teraz podam Wam kolejne cechy bloggera.

- Blogger ten lubi kolor zielony.
- Osoba, o której mówię nie ma kanału na YouTube.
- Blogger ten lubi modę.
- Osoba ta dołączyła na swojego bloga w grudniu 2015r.

POZIOM TRUDNOŚCI:
średni

Powiem Wam jedynie, że jest to osoba na pewno znana z powodu tego, że pewnie występuje na sławnym blogu, ale ja Wam powiem, że to także jeden/na blogger/ka pośród moich ulubionych. Bardzo tę osobę lubię!

Dobra już dość tych podpowiedzi!
Mam nadzieję, że dacie sobie radę.

Podobają Wam się nowe stroje? Mi bardzo! *o*
+
Na dzisiaj to mój ostatni post i jutro pewnie nie znajdzie się także żaden inny z powodu braku czasu.
+
Mam przygotowaną nową serię!

Paaa! :*
/Gratka


5 komentarzy:

  1. Zapewne chodzi o ... ●ŞɆȺĹ ŞḰḹ₦●

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to Nadymka?
    Skojarzyło mi się to z nią, bo prowadzi kanał na YT
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj uważnie! Heh.. Nie ma kanału na YT takie było zdanie :)
      Pozdrawiam,
      / Gratka

      Usuń
    2. He he muszę uważniej czytać! He he he

      Usuń
  3. Gdzie Oko 😥😥

    OdpowiedzUsuń