środa, 20 kwietnia 2016

Tarantula #0 [NEW!] - Zapisy

Witajcie B)

Bardzo długo zastanawiałam się nad nową serią... Aż wpadłam na pomysł! Kiedy byłam chora wciągnęłam się w świat różnego rodzaju książek...Jedną z nich była książka detektywistyczna o tarantulach! ^^

Może najlepiej wytłumaczę zasady X'D

ZASADY
  • Z zapisanych osób podzielę 2 grupy detektywów, które będą ze sobą rywalizować.
  • Ich zadaniem będzie rozwiązanie morderstwa przed ich przeciwnikami.
  • W tym celu będą szukać rozwiązania do zagadek.
  • Każda rozwiązana zagadka to fragment  jednego z czterech elementów.
  • Elementy to: tożsamość zabójcy, miejsce zbrodni, narzędzie zbrodni i także ofiara!
Oczywiście nie mogło by się obejść bez nagród! 

Dla zwycięskiej drużyny:



- Vip na 5 dni (dla każdej osoby)
- Dyplomy
- Statuetki
- Selfie
- Tytuł najlepszych detektywów!

Dla drugiej drużyny detektywów:

- Dyplomy
- Selfie
- Po 5 upominki 

Ok to chyba tyle! Ktoś chętny by zostać detektywem? Napisz komentarz ze swoim nickiem! 

/Nadymka 🐡

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się z miłą chęcią 😊 /Decent

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się 😘/Ocy ps.bede pisać z konta Google Olka xx ale teraz jestem na tel .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa seria! Gratulacje! I oczywiście zgłaszam się!

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział! /Rosalie z ZA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! /Agata (Ania) z ZA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak podszywający się pode mnie anonim... ;)

      Usuń
  6. Wrzucisz wyniki graficznego?

    OdpowiedzUsuń
  7. CHĘTNA!

    /-Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetna seria! Zgłaszam się :)

    Pani Devries

    OdpowiedzUsuń