środa, 6 kwietnia 2016

Pułapki Umysłu #6

Hejka!

Wstając rano z łóżka pomyślałam, że mogłabym napisać zaległego posta, ponieważ dzisiaj mam na późniejszą godzinę do szkoły.
...

Przygotowałam dla Was rebus.

Jest on oczywiście związany z Awatarią, a dokładniej z jakimś miejscem w tej grze.

ALE CHCIAŁABYM TAKŻE POINFORMOWAĆ SKANDYNAWSKĄ GIRL ABY ZGŁOSIŁA SIĘ DO MNIE NA NK PO DROBNY PREZENT ZA ODGADNIĘCIE REBUSU!
Masz czas do poniedziałku inaczej nagroda przepada. ;c

...

Poziom trudności: łatwy xd
Jest to ogólnie króciutki i łatwy rebus.
Na pewno szybciej zgadniecie!
A oto on:

Ogólnie przepraszam, że nie jest to jakoś wybitnie ładnie zrobione, ale robiłam to jeszcze wczoraj wieczorem i na dodatek wole robić w jakiś innych programach...

No to mogę Wam tylko tyle powiedzieć:
POWODZENIA!

Uprzedzam, że kto pierwszy ten lepszy.
Rozwiązania piszcie w komentarzach tylko PROSZĘ MI SIĘ PODPISAĆ!!!
Inaczej komentarze nie będą brane pod uwagę.

Post jeszcze chyba się pojawi z mojej strony, ale nie gwarantuję tego.

Paaa! :*

/Gratka



2 komentarze: