wtorek, 19 kwietnia 2016

Efekt Domina #3 - Wyglady dla dziewczyn

Heja!
Dzisiaj postanowilam przygotowac dla was 3 porady odnosnie wygladu dziewczyn!

Beda to porady na 3 rozne odcienie skory.
Takze pez przedluzania:


Zacznijmy od 1 porady:
Naj jasniejszy odcien skory jaki mozna miec w grze strasznie mi sie nie podoba.
Moim zdaniem malo elementow pasuje do tego odcieniu, ale wlasnie ten post jest od tego aby ulatwic wam sprawe.

Postanowilam dobrac duze oczy w jasnym odcieniu tenczowek.
(Za kazdym razem wzielam inne oczy usta itp.)
Naprawde jasny roz odcieniu ust oraz stratsy na policzkach idealnie pasuja do krotkich pol rudych wlosow!

Cena:22 g

Kolejny odcien skory czyli najciemniejszy.
Do najciemniejszego odcieniu skory pasuja mi czarne podlozne oczy!
Rowniez wybralam czarne wlosy. 
Ale, zeby nie bylo ciagle czarnego dodalam jasne usta oraz niebieskie stratsy.
Cena: 26 g 800s

No i ostatni odcien skory jaki wybralam czyli taki po srodku XDDD
Jest to odcien moj ulubiony.
Wybralam oczy, ktore zadko widze.. ale postanowilam cos z nimi wymyslec wiec dobralam do nich grube brwi, rozowy cien na powieki stratsy na puliki, i moje ulubione usta w jasnym odcieniu.
Dotego dobralam blond wlosy.
Cena: 1875 s i 14 g

To byly wszystkie porady odnosnie wygladu dziewczyn (proponowanego) zwracajac uwage na kolor skory!

perfekcjonaliska nie jestem co prawda ale mysle, ze nie wygladaja tak zle:)

/Zlamalam Oko

1 komentarz:

  1. Według mnie ten ostatni .... jest nawet ,,Spox'' ale nie pasuja mi te brwi .. ale tak to to spoko luzz :D :D /Babcia Tosia ♥

    OdpowiedzUsuń