sobota, 9 kwietnia 2016

Co o mnie myślicie?

Hej!

Na początku zaznaczę, że nie miałam jak wcześniej napisać posta. 

Ale właśnie go piszę i jestem z tego duma. ^^

Nie o tym mowa...

Chodzi tutaj o tytuł.

Jak wiecie jestem tutaj nowa, a pewnie część osób mnie lubi, a część nie.

I chciałabym, abyście ocenili czy mnie lubicie czy też nie w sondzie poniżej.


Ale to nie wszystko..

Byłabym Wam bardzo wdzięczna gdybyście napisali w komentarzu poniżej:

-Co we mnie lubicie, czy też czego we mnie nie lubicie?

-Co Wam się podoba w moim pisaniu postów, czy też czemu Wam się nie podoba?

-Jakie serie chcielibyście abym prowadziła (zabawy, coś typu wywiadów itp.) ?

Chodzi tutaj o takie podsumowanie.

Chciałabym abyście mnie polubili, staram się, aby wszystkie moje posty były wykonane perfekcyjnie, staram się wymyślać nowe serie..

Ale chciałabym się dowiedzieć co we mnie lubicie.

Proszę to dla mnie strasznie ważne..!

I nie bójcie się czy coś chodzi tutaj o szczerość, bo to jest dla mnie ważne.

Paaa! :*

/Gratka




1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twój styl pisania postów. Jest po prostu cudowny! Przyznał szczerze, że mogłabyż wymyślać ciekawsze serie, ale dopiero zaczynasz, więc masz jeszcze czas na rozwój kreatywności.

    OdpowiedzUsuń