wtorek, 5 kwietnia 2016

Sposób na modę 👗 #11 + podziękowania 💖

Cześć!

Na początku chciała podziękować wszystkim osobą, które złożyły mi życzenia! Dostałam multum prezentów i 10x więcej życzeń! Bardzo Wam dziękuję, że poświęciliście chwilę i napisaliście chociaż te 2 popularne słowa :) Chociaż, że straciłam przyjaciela i urodziny skończyły się tragicznie

 Także chcę napisać Oko, że jesteś osobą, którą dość krótko znam... A tak naprawdę rozumiemy się jak dwie 90 letnie plotkary! Jesteś teraz jedyną moją przyjaciółką ( z internetu) i nikogo więcej nie mam :) Mam innych znajomych, ale Ty jesteś najważniejsza! Zawszę mogę na Ciebie liczyć, nie kłamiesz mnie, jesteś szczera, zwariowana (pozytywnie) i zawsze mnie rozweselisz...Nawet w takiej trudnej sytuacji jaką mam teraz i nie potrafimy się pokłócić  ♥ Dziękuję za wszystko!

Od dziś się zmieniam. Wydarzenie pokazało mi, że jestem za bardzo ufna do wszystkich i za bardzo wszystkim pomagam. Później sama za to dostaje, bo jadą po mnie jak po psie, albo jak ja coś potrzebuje to nic z tego. Mam dość... pora pokazać swoją 🐡 naturę. Także wzięłam sobie uwagi z Oceniania Blogerów i postaram się poprawić moje błędy ^^

Jeszcze z informacji to Gratka zostaje z nami na blogu! Wiem, że niektórzy stwierdzą, że popełniała błędy itd. Ale dla mnie to nie jest ważne, bo zawsze słuchała naszych uwag i poprawiała się... Wkładała to bardzo dużo pracy, by się tu dostać :) Mogę tylko pogratulować!

Dobra.. koniec tego przejdźmy do posta! Ostatnim razem odpadła fryzura numer 2!


Nie przepadałam za nią ;v Która tym razem odpadnie? :D 


Chyba tyle... Jeszcze raz dziękuję za wszystko... 

/Nadymka

1 komentarz: