środa, 13 kwietnia 2016

Pułapki Umysłu #9-wyniki!

Hejka!

Nie widzieliście mnie tu parę dni, nie?
Na prawdę bardzo mi się obecnie śpieszy, ale wszystko wyjaśnię w piątek:
czemu mnie nie było i tak dalej..

Powiem, że dzisiaj pojawią się z mojej strony tylko dwa posty.

Pewnie znacie powód.
Jest to nauka, nauka i jeszcze raz nauka!

Już nie mam siły na szkołę.. -_-

Wracając z niej po prostu padam.

Ale przechodząc do postu i jego głównego tematu.

Widzę, że spodobała Wam się ulepszona wersja pułapek umysłu.

Ale na pierwszym miejscu jest...

LOGICZNIE ŻYJĄCY!

Odpowiedziałeś jako drugi, ale poprawnie.

Natalia ^^ twój błąd polegał tylko na jednej odpowiedzi!

Ta lokacja jest nowa.

Stara byłaby gdyby była taka jak np. skwer, salon piękności itp.

Wiem, Logicznie Żyjący, że nie masz NK, więc z tej racji postanowiłam za tą serie przygotowywać tylko dyplomy.

Chyba się nie obrazicie, nie?

Ale i tak uważam, że warto brać udział w tych zabawach.
Dużo w ten sposób dowiadujemy się o Awatarii!

Pojutrze znajdą się kolejne zagadki!

To na tyle!

Paa! :*

/Gratka


1 komentarz: