środa, 20 kwietnia 2016

Prosto z polski #22 - "nowe" stroje!

Witojcie B)

Wyspaliście Cię się? Ja niekoniecznie... Ale pomijając ten fakt przejdźmy do aktualizacji! Pamiętacie stroje, które były tylko przez kilka minut? Jeden z nich powrócił do nas!


Kojarzycie może ten niebiesko-czarny strój? Tak był on przez (chyba) 10 minut na awatarii w lutym (?). Rozwiązuje nam to dużo zagadki jaką jest zniknięcie tych strojów... Po prostu admini ich nie dokończyli ;D Wracając do stroju to mi się podoba ^^ Często nie będę z niego korzystać, ale co tam.

Drugi nie widziany w ogóle strój nie przypadł mi w ogóle do gustu ;/ Zwłaszcza te kulki na piersiach....


Eeeee.... Powiem szczerze, że pierwsza stylizacja przypomina mi niebieskiego iron men'a. Za razem druga klona ze stras wars ;-; Żadna mi się nie podoba.

Do aktualizacji dochodzi także fakt, że został usunięty ze sklepów strój ,,Romeo'' i ,,Julia"



Szczerze? Nie podoba mi się ta aktualizacja... Ale przynajmniej jest postęp z usuniętymi strojami :D Kto wie może doczekamy się reszty? 

/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz