piątek, 15 kwietnia 2016

Pułapki Umysłu #10 i moja nieobecność :(

Hejka!

Jak Wam mija dzień?

Mi bardzo dobrze, a wiecie może czemu..?

BO DZISIAJ PIĄTEK!

Wyczekiwany dzień od poniedziałku.

Ale przejdźmy do tłumaczeń i nadrabiania postów.

Na początek:

-Dzisiaj pojawią się 3 albo 4 posty.
Nieźle, nie?

Tłumaczenie nieobecności:

-PRZYRODA:
Z racji, że jestem w szóstej klasie (jeżeli ktoś czyta bloga to wie) to pani z przyrody wymyśliła sobie trzy doświadczenia, ponieważ tłumaczy nam, że w gimnazjum już nie będzie tylu doświadczeń itd. Codziennie muszę pisać po 30 minut takie rzeczy o różnych klimatach itd. żeby mieć to skończone na koniec kwietnia, a tematów jest dziewięć. Po drugie weszło Nam jakieś rozpoznawanie drzew i w grupach mamy zrobić zdjęcia paru drzewom. Następnie mamy doświadczenia o różnych substancjach (wprowadzenie do chemii (?)). I jestem kapitanem drużyny i mam najwięcej na głowie. :/

-JĘZYK POLSKI:
Mam dużą szansę na szóstkę na koniec tego semestru, a także końca podstawówki z języka polskiego i staram się robić dodatkowe prace. A także mamy tak nudną lekturę, że szkoda gadać.

-HISTORIA:
Tutaj także zdarza się taka sama sytuacja jak z językiem polskim. Na koniec mogę mieć także szóstkę. Ale pani jak to pani wymyśliła sobie także pracę w grupie na temat jakiś akcji charytatywnych i w ogóle. Jeszcze robię także dodatkową pracę...

-DODATKOWE ZAJĘCIA:
Jak dobrze wiecie ogólnie posty tylko nie pojawiały się w środy i czwartki. A powiem może tak.. Poniedziałek- lekcje do późna, a także dużo zadane do domu. Wtorek- lekcje około do piętnastej i po tym dodatkowe zajęcia sportowe i zanim zrobię lekcje i zjem późny obiad już jest dwudziesta pierwsza. W środy mam także długo lekcje i dodatkową matematykę. -_- Natomiast w czwartek także do późna lekcje, zajęcia sportowe. A piątek, sobota i niedziela są luźne. Dlatego także wtedy pisze najwięcej postów.

-WYCIECZKI:
Mam tutaj sprawę do Was.. jadę jeżeli dobrze pamiętam 11-13 na wycieczkę klasową na trzy dni. W te dni raczej nie będę pisać postów, no bo jak? I tutaj także informuję Nadymkę o tej sprawie.. Większą ilość informacji powiem ci na NK.

Dobra mam nadzieję, że wszystko wytłumaczyłam..
Wiem, że pewnie Was to nie obchodzi, ale jednak już wiecie jak wygląda mój tydzień i nie macie na prawdę do czego się przyczepić.

Przechodząc teraz do wyczekiwanej zabawy!

Tym razem także przygotowałam dla Was Pułapki Umysłu!

Widziałam, że spodobała się Wam nowa wersja zabawy, więc taka też zostaje.

Przypomnę jeszcze raz regulamin zabawy.
1. Wybieracie odpowiedź.
2.Piszecie ją w komentarzu.
3. PODPISUJECIE SIĘ!
4. Jeszcze raz myślicie nad odpowiedziami czy się nie machnęliście.

PODPOWIEDŹ!!!
Jest to także miejsce.

Innym razem będzie to np. ubranie albo jakaś rzecz.

A tutaj spójrzcie na pytania, odpowiedzi. (?)

1. Jest w tej lokacji:
a) mało awatarów.
b) dużo awatarów.
c) czasem dużo, a czasem mało awatarów.

2. Można w tym miejscu:
a) zamówić coś dla siebie np. jakieś ciastko, kawę.
b) wygrać coś, ale tylko dla kogoś.
c) wygrać albo przegrać np. wyścig surfingowy.
d) pogadać ze znajomymi..

3. Jest to miejsce:
a) gdzie jest dużo roślin.
b) sklepy, domy i zoo.
c) w którym stoi budka i naokoło są rozstawione ławki, jest tam dużo kamieni.

4. Jest to lokacja o nazwie:
a) park.
b) plaża.
c) bar.
d) kanion.

Radzę wszystko dobrze przeanalizować!

 Życzę wszystkim powodzenia!

Paaaa! :*

/Gratka





5 komentarzy:

  1. Możliwości były dwie ;) (z tego co przeanalizowałem pytania)
    1.
    BDAA
    2.
    CBCD
    Wszystkie odpowiedzi wzięte z mojego doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedz to a ,b , c , d

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z Okiem? Nie ma jej na nk w ogole na awatarii ostatnio 2dni temu i jeszcze tu pustka bez oka, nudno.. To nie ten sam blog co za czasów panowania Oka i Nadymki, nie chce tutaj nic wywoływać ale od czasu dojścia Gratki, oka nigdy nie ma Nadymki tez, wiem sprawy nauka itp ale STWIERDZAM FAKTY IŻ BLOG MIAŁ DUŻE SZANSE ALE CHYBA ŹLE JE WYKORZYSTAŁYŚCIE /Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Oko nie mam zielonego pojęcia... Ale ja już jutro wracam :D Trochę zatrzymała mnie choroba, trochę mój chłopak i wycieczka. Ale myślę, że od jutro pojawią się posty z mojej strony :)

      Usuń
  4. Też jestem w 6 klasie i mam w tych samych dniach wycieczkę ;O Jakie województwo?

    OdpowiedzUsuń