niedziela, 3 kwietnia 2016

Będzie Pan zadowolony! #2 + usprawiedliwienie

Witam...

Tak nie było bardzo dawno posta, ale sytuacja jest bardzo poważna. Jestem zagrożona z jednego przedmiotu, który dość kiepsko mi idzie. Na dodatek 10000 spraw od innych osób -.- Powiem też tyle, że wyłączam NK talk i nie wiem kiedy włącze. Więc o pomoc proście kogoś innego, bo widzę, że nawet jeśli powiem, że nie mam czasu to nie do ciera -.-

Ale przejdźmy do głównego tematu posta! Na blogu jest tryliony stylizacji, ale nie ma za dużo dla mężczyzn :/ Więc coś pokombinowałam i stworzyłam 2 według mnie ciekawe stylizacje.

,,Luzak''
Co do mężczyzn przyznam się, że gustu nie mam xD Ale zawsze warto spróbować! Spodobały mi się te spodnie. Nie chciałam dodawać nic z tego kompletu, wiec postawiłam na turkusowo-żółtą bluzę. Brakowało mi jakiegoś dodatku i tak znalazła się tu czapka :D Buty były dla mnie wyzwaniem nienawidzę ich, więc dałam zwykłe trampki.

 ,,Stylowy nastolatek''
Zaczęłam od spodni i dobrałam do nich koszulkę z pomarańczowymi dodatkami :P Do tego koloru dobrałam uszka lamparta. Brakowało mi jeszcze czegoś i dodałam plecaczek. Oczywiście po raz kolejny fail z butami :D

No to chyba tyle... 

/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz