sobota, 30 kwietnia 2016

Postaw na milion #9

Cześć wszystkim!

Na początku chciałabym Was zachęcić (jeżeli ktoś oczywiście chce) abyście weszli na bloga Awataria na Wesoło i przeczytali wywiad ze mną. :)
Jeżeli ktoś chce to tutaj znajdziecie link:
www.awataria-na-wesolo.blogspot.com/2016/04/kto-pyta-nie-badzi-3.html

Ale chciałbym także dodać, że jak dobrze wiecie u nas na blogu mogę pisząc posta wstawić taki jakby przerywnik "Czytaj Dalej". Bardzo mi się on podoba, ale ja niestety nie lubię go wstawiać i nie będę tego robić, ponieważ uważam, że on strasznie denerwuje. I z tego powodu mam nadzieję, że Dymeg nie będzie zły. :D

Dobra już bez tego przedłużania przedstawię Wam wyniki.

Tym razem obstawionym numerkiem był numer pięć!

Przypominacie sobie kto zaklepał sobie ten numerek?

Tą osobą była MORELA!

Gratuluję i zapraszam Ciebie po odebranie nagrody na moje NK. (Gratka Awataria i zdjęcie z bloga moje).

A teraz przygotowałam dla Was zagadkę!

Aby zaklepać numerek musicie najpierw zgadnąć pytanie, które Wam zadam.

ILE OBECNIE MAMY ZAWODÓW W GRZE?

Kiedy już znacie odpowiedź piszecie ją w komentarzu oraz numerek od 1-4.

Wszystko wyjaśnione?
To do dzieła!

/Gratka

3 komentarze:

  1. Cztery zawody: ogrodnik, fotograf, wizażystka, dozorca (?) Zaklepuje 3
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 Zawody-Wizażysta,ogrodnik,dozorca, fotograf
    Klepię nr.3 :)

    OdpowiedzUsuń