wtorek, 5 kwietnia 2016

Boso przez Awatarię #2+ info.

Cześć!

Z racji, że nie było mnie w sobotę, a co ten dzień miały się pojawiać posty z tej serii piszę go teraz.

Powiem Wam, że spodobała mi się ta seria!

Jest to bardzo ciekawe pytać ludzi(przypadkowych) o takie rzeczy!

Nigdy nie wiesz na kogo natrawisz. :D

Dobra bez owijania w bawełnę!
Przejdźmy do "nowego kraju"!
A jest nim...




PARK!

Pomyślałam sobie, że za wiele osób nie lubi tej lokacji, ponieważ znajdują się tam głównie dzieci.

Ale park ma jednak wiele zalet!

Zobaczcie sami!

Pierwsza rozmowa...
Po prostu bardzo zachęcająca! xD

Ale mi się miło zrobiło! -_-

Ale druga osoba okazała mi przynajmniej uprzejmość!

A oto z nią rozmowa:



Ogólnie przepraszam za jakoś, ale nie wiem czemu tak wyszło.. xd
...
Widzicie jednak są jakieś plusy parku!

Ja osobiście najbardziej lubię skwer.
Ale park też nie jest najgorszy.

No to może powiem Wam plusy i minusy z mojej strony:

+
-fajne miejsce do pogadania
-dużo się tam dzieje
-ładnie zrobione otoczenie lokacji
-przeważnie bardzo mili ludzie

Jest tego wiele więcej plusów jak i minusów, ale nie mam już czasu.

Jutro szkoła, a robi się późno.
A przecież sami wiecie jak jest...

Ale mam dla Was lepszą informację!
...
Dzisiaj skończył się mój okres próbny.
I co myślicie dostałam się czy nie?
DOSTAŁAM!!!
Zadowoleni?
Mam taką nadzieję! <3
 na pewno was nie zawiodę!
Cześć!
/Gratka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz