poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mój wiek, moja zagadka?

Witam Was serdecznie w progach naszego bloga!

Ale wstęp wymyśliłam. xD

Bez przedłużania gadkami o mnie, przejdę do głównego tematu posta.

Ciekawi Was pewnie ten tytuł...

Ale już wszystko Wam tłumaczę.

Chodzi o to, że jak pisałam mój pierwszy post, powitalny, nie pisałam Wam mojego wieku, ponieważ mówiłam, że mam dla Was niespodziankę!

No to się właśnie doczekaliście!

A oto ona :

*o*



Uprzedzę Was na początku, że nie jest to jakaś niesamowita niespodzianka tylko to jest takie...
no zwykły niespodziewany się post na temat mojego wieku. xD

Pomyślałam sobie, że to właśnie Wy będziecie obstawiać, zgadywać mój wiek!

Dodam sondę poniżej, w której będziecie mogli wybrać ile mogę mieć lat!

W piątek zrobię podsumowanie i okaże się ile na prawdę mam lat!
Oczywiście największa ilość punktów, procentów wygrywa.

Zobaczymy czy zgadniecie. :D

No to co, podoba Wam się ten pomysł?

Mam taką nadzieję!

Sonda:

2 komentarze:

  1. Blog o awatarii.. Co ma do bloga i awy twój wiek? Matko.. Aż ciężko sie czyta twoje posty :"/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ciekawi mój wiek.Dlatego pomyślałam o sondzie, w której prawie każdy bierze udział. Jeżeli chcesz to wypisz u mnie rzeczy na + i - bardzo by mi się to przydało! Wzięłabym twoje uwagi i starałabym się je poprawić.
      /Gratka

      Usuń