piątek, 8 kwietnia 2016

Mój wiek, moja zagadka-WYNIKI!

Cześć!

Jak obiecałam pod postem Mój wiek, moja zagadka, mówiłam, że wyniki mojego wieku pojawią się w piątek (dzisiaj).

Tak wyglądała sonda, jak spojrzałam na nią dzisiaj:
Powiem Wam, że myślałam, że będzie mniej głosów.

Widać, że bardziej lubicie sondy niż pisać w komentarzach. xD

Ale przejdźmy do sedna.
...
-12-13 lat: 35%
-14-15 lat: 31%
-niżej niż 10 lat: 19%
-10-11 lat: 8%
-wyżej niż 16 lat: 8%

Czyli największą ilość punktów, procentów zdobyło 12-13 lat.
Powiem Wam, że zgadliście! :D

Tak, jestem osobą młodą porównując do innych blogerów, ale myślę, że jakoś sobie daję radę po mimo mojego wieku.

Mam nadzieję, że nie będziecie mnie oceniać po wieku, bo czy to jest ważne?
No chyba nie.

Zdziwiło mnie to, że niektórzy obstawili na mniej niż 10 lat.
Wydaje mi się to dziwne..

Myślę, że to bardziej osoby, które mnie nie lubią. :P

To na tyle!

Mam nadzieję, że zobaczymy się później!

Paaa! :*

/Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz