poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Tygodniowa przerwa + usprawiedliwienie!

Hejka!

Dawno mnie tu nie widzieliście...
Prawda? :D

Jeżeli już zaczynam tą sprawę to warto ją wytłumaczyć.
Było to spowodowane głównie nauką.
-Gorsze oceny z matmy
-Za dużo czasu poświęconego blogowi
-Brak czasu na obowiązki domowe
-Za mało czasu spędzanego z rodziną (np. przy pomocach domowych)

Dobra jeżeli już wiecie czemu mnie nie było to warto także WAS PRZEPROSIĆ!

Jest mi tak smutno, że mnie tu z Wami nie było,
Nie mogłam pomóc dziewczynom.

Teraz, gdy pisze tego posta wiem jak mi było brak tego!

Stęskniłam się za pisaniem postów. *o*

Dobra mam dla Was jeszcze parę informacji na temat pisania postów.

Czas, w którym nic nie pisałam dał mi także chwilę namysłu...

Pomyślałam, że jeżeli dziewczyny mnie przyjmą na stałe warto by pomyśleć nad czymś nowym..

Pewnie się już domyślacie o co chodzi!

Oczywiście są to nowe serie!

Mam już jedną gotową na temat zgadywania.. 
O nie, nie!
Nie zdradzę Wam co to za seria. :D

...

Ale parę osób także napisało mi dosyć miłe słowa oraz uwagi na temat tego co robię (blogowania).

I jeżeli te osoby, które dały mi tą WAŻNĄ uwagę właśnie to czytają to niech wiedzą, że staram się ZWRACAĆ NA TO BARDZO DUŻĄ UWAGĘ!
Spokojnie ja się tylko poprawiam. ;)

Ale miłe słowa także się znalazły!
I za to bardzo dziękuję!

...

Na koniec przejdźmy do zaległych nagród!
Za bardzo nie chce mi się teraz schodzić w dół paskiem i czytać wszystkie moje posty, w których ktoś coś wygrał, więc 
PROSZĘ OSOBY, KTÓRE WYGRAŁY JAKIEŚ NAGRODY NIECH SIĘ ZGŁASZAJĄ DO MNIE NA NK!!!
CZAS: PRZYSZŁY PONIEDZIAŁEK.
Wchodząc na NK i pisząc do mnie po odbiór nagrody trzeba:
-napisać za co jest nagroda i podać serię.

Mam nadzieję,że Was nie przy nudziłam!


Z mojej strony oczywiście znajdą się zaległe posty, a więc nie martwcie się to nie koniec na dziś z postami.

Do zobaczenia później!

/Gratka

-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz