piątek, 8 kwietnia 2016

Budujemy nowy dom #4

Witam Was ponownie!

Tak jak obiecałam, to wszystko nadrabiam.

Tym razem mam dla Was kolejny pokój a jest nim łazienka.

Powiem Wam, że było strasznie trudno znaleźć to jedyną!

Myślałam, że pójdzie łatwiej, ale jednak.

Trochę czasu minęło aż w końcu znalazłam.

Szczerzę to trochę poszłam na łatwiznę...


Poznajecie z kąś tą łazienkę?

Jeżeli nie to lepiej Wam wytłumaczę.. :D

Jak wchodzimy w grę Awataria to wcześniej pokazuje Nam się taka ikonka "zagraj".
A obok są zdjęcia z Awatarii. A to jedno z nich! Haha

Nie miałam zielonego pojęcia jaka łazienka może być tą jedną, aż tu nagle wchodzę i patrzę.
Łazienka!

Mówię- nie najgorsza, robię screena i tak oto jest tutaj.

Wiem, poszłam na łatwiznę, ale uwierzcie mi, że kompletnie żaden z moich znajomych nie miał lepszej łazienki od tej co znajduje się powyżej.

Oczywiście blogerzy, których mam w znajomych mieli ładne, ale no to jest inna bajka- bloger, a zwykły awatar. :P

Miały być dwie łazienki-jedna droższa, druga tańsza, ale no nie było nic!

A tutaj macie sondę z wyborem:


Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 

Bayo! :3

/Gratka


3 komentarze:

  1. Poznajecie z kąś tą łazienkę?
    Pisze się "skądś" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę tak napisałam?! Zaraz poprawię.. dzięki za uwagę :)
    /Gratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie razi jak mozna napisac z kąś...

      Usuń