piątek, 15 kwietnia 2016

Uwaga #19 - powrót

Hello...

Dawno nie było ode mnie posta, wiem. Chciałam wrócić w środę, ale zatrzymała mnie wycieczka, a dziś umówiłam się z chłopakiem. Ale nie będę Wam opowiadać co robiłam tylko chcę tutaj powiedzieć kilka informacji.

Od kiedy mnie nie ma jest jakaś tragedia narodowa na blogu ;-; Gratka dodawała posty (za co jej dziękuję), ale po raz pierwszy zawiodłam się na Oko... Szybka wymiana zdań na Fb była chyba jedną z gorszych. Tak jak to Kolorowa zauważyła, że od kiedy Gratka jest to Oko nie ma...


już wiem przynajmniej czemu i to nie jej wina. Nie będę jechać w poście na Oko tylko wyjaśnię sobie wszystko prywatnie. Nie po to jest blog, aby to robić. Co do mnie to już wracam, więc stop spam na nk i innych portalach społecznościowych :)

Żeby człowiek nie mógł być chory, bo blog... Kiedyś się stanie tak, że wyłączę Nktalk na tydzień i już Wam to gwarantuje ._. Mam już powoli wszystkiego dość... Tego spamu, próźb i ogółem wyjaśniania wszystkim i pomagania... Kiedy ja potrzebuję pomocy, przerwy nikt mnie nie rozumie. Jeśli tak dalej pójdzie to będę mieć to gdzieś czy ktoś potrzebuję czegoś czy nie. Po prostu powiem NIE.

Już jutro pojawią się posty związane bardziej z Awatarią. Pokażę Wam kilka stylizacji i postaram się zrobić dla Was poradnik na youtube :D

Dziękuję wszystkim, którzy tu dotarli. Mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłam :) Jeśli jednak są jakieś drobne pytania to zapraszam do sekcji komentarzy.

/Nadymka

2 komentarze:

  1. Mam pytanie dzisiaj są wyniki ? (16 kwietnia) Czy są przełożone :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto nie marudź! Gadasz jak jakaś stara baba. Naprawdę... ŻENADA!!!

    /Osoba która wyraża swoje zdanie

    OdpowiedzUsuń