wtorek, 5 kwietnia 2016

Wszystkiego Najlepszego Kamila!

Heja!
Dzisiaj.. 5 kwietnia 2016 roku.. dla niektorych slaby dzien z testem 6-sto klasisty.. Natomiast dla Kamili SUPI dzien!

(Kamila - Nadymka)

Tak wlasnie dzisiaj Kamila bedzie miec juz 14 lat!

Post bedzie bardzo dlugi.. Dlatego, jesli jestes pewny i chcesz to wszystko zobaczyc..




Kamilo o; Jestes juz stara xd

Fakciki:

-Gramy razem w Transformice <3
-Jestesmy menszem i szonq

To my XD





-Poznalysmy sie poprzez twoje wydarzenie z linkiem do bloga, na ktorym byl nabor na adminow <3
-masz juz 14 lat ahha (ale fakt lols)

-Kamila <3
-Walizka
-Pszemek
-Masz aparacik na zeby

-pilas koktajle z kotleta hhah

-Nie wierze.. okolo 6 mies sie znamy!
-A Juz Cie Uwielbiam od 5,5 mies <3

-masz okularki.. Ja tez!

-Mieszkasz 7 godzin jazdy ode mnie do Ciebie ;D
-Raczej sie nie spotkamy.. by najmniej za predko XD

-Masz fajny dom B)
-Fajny smietnik xd
-Bylas swiadkiem wypadku..

-Dobra w Matmie

-Masz grzywke!

-trqdzik (piona)
-Brunetka -.-

-Masz moje smieszne filmy o nie

-masz Kota

-Chcesz miec psa rasy nie pamietam jakiej hahha

-Masz przyj Marlene

-Chodzicie do parku

-Lubisz mnie B)

-Na awie masz duzy level..

-Zawsze mi pomagasz
-To dzieki tobie mam Paint tool sai <3
-Dzieki tobie cos tam umiem z grafiki!

-To Ty mnie uczysz spraw blogerskich i graficznych!

-Wszystko dzieki tobie :*


-Najlepsza graficzka 4ever <3

-najlepsza Bloggerka!

-Najlepsza FRJENDSINTERNET

-Pomagasz mi no :c

-Nie umiela bym tego co umiem bez Ciebie ;D

-Poznalam wiele fajnych ludzi dzieki tobie <3

-mam do Ciebie zaufanie!
-Jestes wysoka!

-Masz szramszunga
-Nie lubisz zdjec
-Nie chcesz zalozyc insta, snapa czy cos

-Masz konfe PRZETERMINOWANA SRAJTASMA
-W ktorej jestem B)
-masz buty za 350 zl chyba xd
Dobra nie chce mi sie wiecej fakcikow <3

mam pare zdjec z awki <3

To my ehehhehehehe <3
Fajnie c nie xd



baletnica ja hehehhe ;d
ZACZYNA MI ODWALAC ALE TO DLATEGO, ZE ZARAZILAS MNIE DUZYM POCZUCIEM HUMORU NAWET W ZLYCH MOMENTACH <3

selfi selfi lof ju


Tu tak czarno czerwono ;D



Glupawka x1000 <3

jak ja sie ciesze, ze zglosilam sie wtedy na bloga!
Boze! Mimo, ze malo umialami wiedzialam, ze mnie nie przyjmiesz..
ty mnie przyjelas!

matko dzieki ci boze <3
I Ci Kamila <3



czasem mialas totalnie nie poukladane w glowie <3

TWOJ ZIELONY PEDOFIL XDDDDDDDDDDD

<3



Gramy razem na tfm..

mamy swoje plemko <3
Bloga o tfm <3
Rodzine XD <3

SELFI RODZINNE
KTORE ROBILAM JAKIES 30 MIN KUFFa
Nosenderv - Mama Nadymka - Tata Kejla - Corka Kasia - Corka ;d;d;d;d


A tu my:

To jest takie mega sweet  <3 Matko no..

Tak mi sie podoba :3

Bo my ahhaha


Ja nie wierze nagralam specialnie filmik i go nie wstawie :D

ALE WYSLE CI NA NK <3


<3






CHYBA COS MI SIE POWTORZYLO? ALE CII


TUTAJ MY SIE ZENIMY!


I TEN POCALUNEK AHHA :3


Kamila, pamietaj, ze zawsze mozesz na mnie liczyc.. i nie przejmuj sie osobami ktore nie sq Ciebie warte i psujq Ci twoj dzien!

Nie przejmuj sie hejtami!
Nie przejmuj sie, ze ktos cie wkurza!

zawsze nie zaleznie od sytuacji jestem za tobq <3

i Pamietaj Jestes Najlepsza <3 :D

Prezenty Jutro Ci dam bo dzisiaj wrocilam o 18 i nzi nie zrobilam.. :( Ale Jutro dodam drugq czesc poscika <3

Jeszcze raz Najlepszego :( <3


Jesli kogos interesuje, co Kamila ode mnie dostala to bedq to 2 prezenty ;D

Pierwszy to 300 iles truskawek do gry <3


A drugi to

4 komentarze:

  1. Sto lat Kamilo :* \kokos

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego \Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to słodkie, co napisała Złamała Oko! Wasza przyjaźń jest ogromna! A ja chciałabym ci życzyć: wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo wyświetleń na blogu i spełnienia marzeń! 100 lat! (trochę spóźnione życzenia)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tego posta parę razy, ponieważ jest on taki słodki..
    Szkoda, że Wasza przyjaźń się zepsuła :/

    OdpowiedzUsuń