piątek, 29 kwietnia 2016

Boso przez Awatarię #4

Siemcia!

Zbliża się już dużymi krokami weekend, a więc zbliża się także seria każdemu dobrze znana.

Tym razem postanowiłam "polecieć" do "kraju" o nazwie Plaża.

Szczerze to ja powiem, że rzadko jestem w tym miejscu..

Rzadko kiedy coś się tutaj dzieje, przeważnie nie ma tu jakiejś dużej ilości ludzi.

Po prostu za bardzo mi tu nudno, ale czy to tylko moje zdanie?

Może powiem Wam coś o wyglądzie tego kraju.

Kiedy wejdziemy do tejże lokacji zobaczymy most, plażę, leżaczki, parasole, jakby taki barek gdzie można posiedzieć i jeszcze niektóre rzeczy.

Oczywiście do wody nie możemy wejść.

A szkoda!

Jednak ja Wam zdradzę, że jeżeli już jestem w tym miejscu to przeważnie stoję na samym czubku mostu. :D

A teraz zobaczmy co inni gracze myślą o tym miejscu!


O jak miło... :)
...
Ale po długich wyczekiwaniach ktoś się znalazł. :3


Rozmowa długa, ale bardzo miła.

Pozdrawiam serdecznie Kolorową i zapraszam na jej bloga! :)

I jak pewnie zauważyliście ja mam podobnie do Kolorowej, takie samo mam zdanie na temat Plaży.

A tutaj nasze pamiątkowe zdjęcie:


A wy lubicie Plażę?

Zagłosujcie w sondzie poniżej!





/Gratka

2 komentarze:

  1. Jak można popełnić taki błąd! Co tu się wyprawia? Przecież w twojej rozmowie z Kolorową napisała wyrażenie "twój chłopak lubię tą lokację". Ile razy mogę powtarzać, że gdy wyraz kończy się na "e" piszemy "tę", a jak na "a" - "ą".
    / Nauczycielka polskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to. Czasami przecież może się pojawić jakiś drobny błąd. ;) Wezmę to pod uwagę, ale tak czy siak wiem takie rzeczy.
      Pozdrawiam,
      /Gratka

      Usuń