piątek, 8 kwietnia 2016

Postaw na milion #4

Hej!

Ja już po szkole, a Wy?

Obiecałam nadrobić wszystkie zaległości no to.. 
dzisiaj się nudzić nie będziecie. :)

Przedwczoraj nie pojawił się żaden post z mojej strony, a jest to z racji braku czasu!

Musiałam się nauczyć do sprawdzianu, za który dostajemy dwie oceny. -_-

Ale po co w ten piękny dzień (PIĄTECZEK) zanudzać o szkole?

Bez sensu!

Lepiej przejść do kolejnej zabawy przygotowanej przeze mnie! 


Tym razem mam dla Was prezenty!

Znowu będziecie obstawiać prezenciki, a kto wie, może i ktoś coś wygra!

Znowu pokażę Wam mój talent graficzny(?).

Ale tym razem nie będę Was przepraszać za jakość, ponieważ taka już jestem.

Chyba muszę iść na praktyki do Nadymki. :D

Prezenty do obstawienia:

Tym razem jest więcej prezentów-aż dziewięć!

Ale mam dla Was podpowiedź, w którym MOŻE ALE NIE MUSI być lepszy i większy prezent!
-spójrzcie na kolory to na pewno Wam coś da...
-pomyślcie nad jakością prezentu jakiegoś...
-zastanówcie się nad numerkami...

Powiem Wam, że ta odpowiedź nie musi być brana pod uwagę, ale nigdy nie mów nigdy. :D
Mogę także kłamać, albo i nie. ;3

Jeżeli dobrze sobie wszystko skojarzycie to może i coś zdziałacie.

Tym razem daję 2 nagrody!

Mam nadzieję, że uda Wam się odgadnąć te dwa "cudeńka".

Powodzenia!

/Gratka

2 komentarze: