poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Bloggerka w Twojej szafie #12 -Tanie bluzki (Dziewczyny)

Czesc! 
 Dzisiaj post kieruje sie glownie do dziewczyn, ale chlopakow rowniez zapraszam do przeczytania XD Postanowilam wykrzesic cos z tanich (wedlug mnie brzydkich) bluzek cos fajnego. Dzieki temu powstal post! Zaczne moze od pokazania 3 przykladowych stylizacji.
Bez opisu, gdyz naprawde latwo bylo cos tutaj do nich dobrac ;D Natomiast postanowilam wymyslic jeszcze 2 stylizacje, z bluzkami z ktorymi mialam naprawde dosc duzy problem.


Pierwsza z bluzka pomaranczowa, ktorej tak nie cierpie! Moim zdaniem do niczego nie pasuje i okropnie wyglada... Lecz postanowilam wcisnac ja do glownie zoltych i pomaranczowych rzeczy, oraz nie wiem czemu ale dodalam takie fajowe *;* biale skarpetki XD Ogolnie nie wyglada to jakos super i bym tak ubrana nie chodzila po miejscach w grze, ale gdybym miala wybierac np. na top model? Wybrala bym to. 

 Druga bluzka ( do tej bluzki postanowilam zrobic 2 stylizacje)
Strasznie nie lubie tej bluzki jest taka brzydka i nie pasuje mi do wiekszosci ubran . Lecz pasuja mi do niej brqzowe i czerwone elementy, tym wlasnie sie kierowalam i powstalo takie, nie zabardzo piekne cos XD Druga stylizacja do tej bluzki moim zdaniem troche lepsza:
Bardzo do tej bluzki mi wpasowaly sie te spodenki. A zeby lepiej to wszystko wygladalo musialam dodac bialy kardigan i biale slubne buty.


Ty wszystko na dzisiaj, przepraszam, ze tak dosc pozno post ale mialam okropna sytuacjie oraz potem bylam w miescie i u kol :)

/Zlamalam Oko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz