piątek, 15 kwietnia 2016

Nowa aktualizacja!

Witam Kochani!

Dzisiaj wchodząc na Awatarię zauważyłam, że mamy nowa aktualizację!

Jest on z walentynek, jeżeli dobrze pamiętam. (?)

Pojawiły się tutaj przedmioty i ubrania do zakupienia z tej serii.

Niestety nie jest to jakaś taka aktualizacja jak ta nasza ostatnia, tylko jak taka co dodali te cudowne ubrania, na które się nie załapałam! :(

Najpierw zacznę od mebli, które wyglądają następująco:



Uważam, że te tapety to wszystko jest PIĘKNE! *o*

Ale ta cena..

No cóż nie zamierzam tych mebli kupować, ponieważ za tapetę wydać 350 G!

No to jednak dosyć sporo..

Ale może i są warte tej ceny..?
Sama nie wiem..

Ale i tak uważam, że meble wyglądają cudnie.

A powiem Wam ciekawostkę na temat tej pierwszej rzeczy z serduszkiem za 250 G.

Jeżeli ktoś ma tą rzecz to wie, ale jak ktoś nie ma to się dowie właśnie takiej ciekawostki!

Jak usiądziemy na to (np. ja jako dziewczyna) i jakiś chłopak to to pokazuje czy się kochamy! :3

Ciekawe, prawda? 

Ale no już kończąc z meblami, przejdźmy do także pojawionego się stroju!

Wchodząc na Awatarię zauważyłam oto taką wyprzedaż!


Sukienka jest dosyć uroczysta tak jak faktycznie z Romeo i Julii!

Dodaje nam dużo imagu, a na dodatek nie jest aż taka droga po przecenie!

Skorzystałabym, ale nie chce mi się na prawdę robić goldów, a po drugie nie jest ona w moim stylu..

Ale jeżeli ktoś lubi ubierać się elegancko, to czemu nie?

Polecam te meble oraz strój!

Przepraszam, że nie pojawił się strój dla chłopaka, ale jak miałam w planach dodać 3-4 posty udało się jak na razie dwa.

Jest to z racji tej, że jutro muszę bardzo wcześnie wstać, a mama już mówi, że jest za późno..

No szkoda, ale jutro pojawią się dwie jeszcze zabawy!

Pozdrawiam.

/Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz