środa, 20 kwietnia 2016

Sonda.

Cześć!

Wyspaliście się? Ja nie za bardzo.. Ale mam dzisiaj do szkoły na godzinę późniejszą, a więc mogę jeszcze teraz napisać z jednego albo dwa posty.

Jesteście pewnie ciekawi o co chodzi z tym tytułem..
Moja przyjaciółka poprosiła mnie, abym wstawiła na bloga sondę z wyborem.

Prowadzi ona blog (na razie nie zdradzę jaki, ale jeżeli czytacie blogi to na pewno się połapiecie) i nie wie jaki nagłówek wybrać.

I teraz właśnie prosiłabym Was, czytelników, abyście wybrali najciekawszy, najśmieszniejszy czy tam najlepszy nagłówek według Was w sondzie poniżej.

Wiem, że nie jest to związane, ani z Awatarią, ani z naszym blogiem, ale jest to na korzyść mojej przyjaciółki, a że tu mamy czytelników to raczej nie powinniście się obrazić.

SONDA:


No to co wybraliście? :D


/Gratka


1 komentarz: