wtorek, 26 kwietnia 2016

Blogerka w Twojej szafie #13 - wiosna 🌷

Hej! :D

Ostatnio strasznie mało jest postów z mojej strony... wiem, ale mam tyle spraw na głowie, że już nie wyrabiam! Wszyscy coś ode mnie chcą ;-;

Mam dla Was jeszcze całe 4 informacje!

~~~ OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE ~~~

1) Nie będzie mnie w czwartek i piątek. Jadę na wycieczkę do Tresnej :v Posty nastawię, żeby nie było pusto na blogu, ale na Nk raczej mnie nie zobaczycie... (może jedynie Oko na moim koncie by odebrać dzienny bonus)

2) Zmiana playlisty! Większość już to zauważyła. Trochę pomieszałam piosenki polskie, angielskie i japońskie. Możecie tam znaleść stare, ale nadal jare piosenki, przeboje, które lecą w dzisiejszych radiach, a także piosenki z openingów takich anime jak: kuroshitsuji, noragami, tokyo shoul, anime 404 :D

3) Po przeczytaniu Waszych komentarzy mam już kilka pomysłów na zmiany na blogu. Zacznę od zakładki "o nas". Oko uzupełni długo wyczekiwane informacje o sobie i dojdą tam także o Gratce. Jeszcze pomyślałam nad "udekorowaniem" tej zakładki dodając nasze wizytówki (?) Nie wiem jak to nazwać, ale zobaczycie o co mi chodzi :3

4) Mam zamiar odświeżyć kanał na Youtube. Mam zamiar, aby pojawiały się tam filmiki nie tylko z awatarii i grafiki ^^

Koniec ogłoszeń duszpasterskich... Pora Wam 2 wiosenne stylizację!

"Czerwona dama"



Cennik:

Spinka Kwiat - 17g
Opaska "Elvis" - 18g + vip
Kardigan "Lilia wodna" - 65g
Koszulka "Military" - 16g
Rękawiczki "Rose" - 1600s* (na halloween, można z nich zrezygnować :D)
Spódniczka "Lilia Wodna" - 70g
Rajstopy "Vine" - 33g
Buty "Punk" - 30g

Kilka słów o stylizacji:

Stylizacja w kolorach czerwono-złotych oddaje przypływ wiosny! Połączenie kwiatka z złotą opaską dają idealne połączenie. Pod kolor dobrana młodzieżowa spódniczka i koszulka przykryta kardiganem, która prezentuje się wyśmienicie. Z powodu braku pomysłu na buty... Pojawiły się tu wiecznie modne, cięzkie, czarne buty "Punk"

"Wiecznie młoda"


Cennik:
Opaska "Ne.oN" - 25g + vip
Kolczyki "Błękitna Gwiazda" - 24g
Kardigan "Lilia Wodna" - 65g
Koszulka "Flora" - 45g
Szorty "Jelly" - 18g
Bransoletka "Błękitna Gwiazda" - 11g
Rajstopy "Punk"- 23g
Buty "Błękitna Gwiazda" - 23g

Kilka słów o stylizacji:
Stylizacja bardzo młodzieżowa. Zawiera sporo elementów z dość jaskrawego kompletu "Błękitna gwiazda". Uroku tej stylizacji dodają także różowa opaska i poszarpane rajstopy ♥


Okey to chyba tyle X'D Następnym razem postaram się, aby odbyło się bez kardiganu...

Życzę Wam miłego popołudnia!
/Nadymka ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz