niedziela, 17 kwietnia 2016

Pułapki Umysłu #11

Cześć!

Jak Wam mija dzień?

Mi bardzo dobrze tylko nie miałam za bardzo na nic dzisiaj czasu..

Od wujka wróciłam dopiero o dwudziestej i dopiero co włączyłam komputer..

Ale no jestem i pisze dla Was kolejnego pościka.

Mam dla Was także nowe informacje:

-Mam już przygotowaną i zatwierdzoną przez Nadymkę dużą, nową serię. Myślę, że Wam się ona spodoba.
-Jutro pojawi się dużo postów z racji, że jutro nie idę do szkoły.

A teraz coś ode mnie dla Nadymki i Oko!




Dziewczyny jak zapewne wiecie nasz blog zajął drugie miejsce na najlepszy blog marca 2016 roku na blogu A jak Awataria!
Ogólnie jest to w zupełności wasza zasługa, ponieważ ja doszłam do Was niedawno i za dużo Wam w tym nie pomogłam (jak na razie).
Uważam, że zasłużyłyście na to!
Zawsze pojawiają się z waszej strony ciekawe, pomysłowe posty i jesteście ogólnie bardzo miłe.
Czego mogę Wam życzyć to tylko, abyśmy w kwietniu dały radę!
Mam duże szanse ;)

A teraz jeszcze coś takiego trochę bez sensownego, ale no chciałabym to wszystkim powiedzieć, przekazać.

Ogólnie nadal nie wierzę w to, że się tutaj dostałam i to jeszcze takim przypadkiem! 
Bardzo Was polubiłam (nie tylko czytelników, ale także Nadymkę i Oko).
I chciałabym Wam podziękować, że dałyście mi szansę bycia tutaj z Wami. 
Po prostu mi zaufałyście..
I za to Was bardzo cenię! <3

Ale już lepiej przejdźmy do wyników, bo chyba nigdy ich się nie doczekacie..

A więc miejscem, które mieliście zgadnąć jest KANION!

Poprawne odpowiedzi:
c, b, c, d

Osobą, która jedynie i poprawnie odpowiedziała jest ponownie Logicznie Żyjący!

Napisałeś ostatnio w komentarzu, że założyłeś sobie NK, czy to prawda?

Jeżeli tak to z miłą chęcią zapraszam ciebie do zaproszenia mnie na NK, a tam umówimy się na termin oddania tobie małego upominku. :)

Jak na razie to tyle!

/Gratka

2 komentarze:

  1. Nasz blog? Haha, to jest Nadymki blog w szczególności no i troche Oka. A ty jestes na poboczu nawet na nagłówku, nie widzisz tego?

    OdpowiedzUsuń