niedziela, 17 kwietnia 2016

Uwaga #20 - konkurs + wygląd + inne zmiany! 👌

Cześć i czołem :D

Zacznę od części, która Was naprawdę interesuję, czyli wyniki wiosennego konkursu! 🏆




 Po burzy  na śląsku mam straszne komplikacje z internetem (teraz jestem u Marleny) i nie możemy się dogadać z Oko :/ Ale jutro powinno być wszystko naprawione - przynajmniej mam taką nadzieję! Więc na 99,9 % pojawią się one jutro.

Wygląd bloga jest już przestarzały... święta Wielkiejnocy już dawno za nami. Co prawda nie jestem na swoim komputerze - ale coś wykombinuje c; Mam już zaplanowany wygląd, ale nie o tym mowa... Mam do Was ważne pytanie: Czy czegoś Wam brakuje na blogu? Może chcecie jakiś dodatek? Może Wam coś przeszkadza? Napiszcie mi w komentarzu.

Dziś pojawią się drobne zmiany w szablonie i zmienię napis "czytaj dalej". Także drobne szczegóły jak dodatki czy usunięcie blokady kopiowania bo już 2 blogi mają taką samą z napisem "śmierdzący lamusie", a miałam ją pierwsza. Nie będę im robić reklamy :)

Post dość szybki, bo biorę się za wygląd XD Blog zamknę o bardzo późnej godzinie... Podejrzewam 2-3 w nocy.

I przepraszam, że post dość sporo ma z życia realnego, ale niektóre osoby nie dały by mi spokoju na NK!

Dziękuję za przeczytanie i życzę miłego wieczoru :*

/Nadymka 🐡

3 komentarze:

  1. Ja bym usunęła te "czytaj dalej". Wiem że chcecie mieć dużo wejść, ale to jest denerwujące trochę... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może uzupełnicie zakładkę "O nas" dodacie Gratkę, pokażecie paszport Oko ?

    OdpowiedzUsuń