czwartek, 28 kwietnia 2016

Kosmiczne wyzwania! 👽 #11

Cześć! ^^

Dawno nie było tej serii... Po raz kolejny starość dała się we znaki i zapomniałam o niej :3 Ale nie piszemy o mnie... Pora przedstawić Wam wyzwanie!

Idąc w kolejności komentarzy z wyzwaniami wypadło na...Kostium Diablica... Ale, że wyglądało to tragicznie (niestety) nie przyjmuję wyzwania :c A więc w dalszej kolejności są.... Buty wróżki zębuszki :D

 Hm... Poziom trudności tego wyzwania dałabym tak na 4/10 c;

A tak prezentuje się stylizacja!


Teraz buty zamieniły się w baletki. Zrezygnowałam z rękawiczek, bo wiem, że jest co raz więcej przeciwników tego rodzaju dopełnienia stylizacji. Nie chciałam, aby stylizacja wyszła cała czarna ;v Więc trochę dodałam żywych kolorów, co powoduje, że stylizacja nadaję się na wiosnę :D

Masz jakieś kolejne wyzwanie? Na co czekasz? Napisz w komentarzu!

/Nadymka *^*

PS: Biorę wyzwania w kolejności dodania komentarzy. Jeśli jakiegoś nie przyjmuję powiadamiam Was w poście.

W tej chwili nie ma mnie na NK - post nastawiony!

4 komentarze:

  1. Jezuu, czemu W każdej stylizacji jest ten kardigan? Już mam go po dziurki w nosie. Uwierz że da się zrobić ładną stylizację bez kardiganu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieńcie nazwę na 'Komiczne wyzwania' bo Wasze stylizacje są śmieszne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Strój ,,Skyline"
    Heheh Jestem Ciekawa co wymyslisz z tym moze... :D

    OdpowiedzUsuń