wtorek, 19 kwietnia 2016

Uwaga #21 - zmiana wyglądu bloga!

Yolo ludzie ^.^

Jak większość zauważyła zmieniłyśmy wygląd bloga. Ktoś poznaję to bajkę? Tak to Pora na przygodę :3 Nie miałam w ogóle pomysłu... więc padło na opcje awaryjną.


Można poznać 3 najbardziej znane postacie: Finn'a - Nadymka Jake'a - Złamałam Oko i Królewnę Balonową - Gratkę. CHyba najmniej jestem zadowolona  

Bajka jest dość pocieszna i nie ma w ogóle sensu... Co głównie jest jej urokiem ^^

W wyglądzie zmieniłam także kursor, tło i kolor napisów. Pojawi się także playlista :D Jak chcecie jakąś piosenkę to piszcie!

Do zmian dochodzi także to, że już nie będziemy pogrubiać przywitania i powiększać. 

Także powiększone podpisy znajdziecie po prawej stronie.

Okey to chyba tyle ;v Nie mam dziś w ogóle czasu...

Pa ;*

/Nadymka

3 komentarze:

  1. Ten blog chyba coraz bardziej oddala się od wizji przyjętej na początku istnienia go. W ogóle nie jest realizowana przyjęta wizja. Sorki dziewczyny, ale wszystko się pozmieniało :( /Fanka bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh za waszymi plecami wasi ,,przyjaciele,, z innych blogów, uważają, że upadacie.. :p Po co usunełaś Oko "do Nadymki" ? /anonim xxxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie usuwałam jej. To tak naprawdę był jej wybór. Nie chciała blogować i jej zachowanie jak i ona sama się zmieniła na niestety gorsze.

      /pozdrawiam!

      Usuń