piątek, 1 kwietnia 2016

Prosto z Polski #9 i Rosja i świat #6 + Prima Aprilis

Hej...

Jak tam prima aprilis? Nabraliście już kogoś? Ja zrobiłam mamie herbatę z solą xD



 Ale jeszcze przed postem małe usprawiedliwienie!

Wiem, dawno nie było posta z mojej strony, ale zatrzymują mnie sprawy osobiste. Wolę żebyście  ,,zeżarli" mnie w komentarzach, niż żeby było pełno plotek kto to jest. Jest także drugi powód jakim jest choroba :/ Przeziębienie rozłożyło mnie na łopatki ;-; 

Poza tym jeszcze 2 informacje! Gratka nie będzie pisać do poniedziałku, ponieważ przygotowuje się do testów. Po drugie większość zauważyła w postach znaczek ,,Czytaj Dalej''. Ułatwi nam to sprawę, jakie posty najczęściej czytacie! 

 Okey przejdźmy do posta! Zacznijmy od naszej polskiej aktualizacji ^^ Była ona już w środę, ale co tam XD

Pojawiła się u nas przecena różnych części mebli :D Co dziwne nie są z tego samego kompletu! o.o


Powiem szczerze, że gdybym nie miała połowy mebli to bym kupiła! A Wy? 


Okey przejdźmy do Rosjan! Jak u nas nic, a nic z okazji Prima Aprilis się nie pojawiło...To u Rosjan jak zwykle musi być coś ;-;


Mają coś w stylu odkrywania postaci! Kiedy wchodzimy do gry mamy propozycje zamienienia się w biedną osobę? Czy jakoś tak xD


Naszym celem jest znalezienie takich osób, które też się zamieniły i zdemaskowanie ich! :D

Możemy je zdemaskować po prostu klikając na nie! Ale trudność polega na tym, że musimy do niej podejść ;v

Kiedy zdemaskujemy dostajemy smoczki ^^ Za nie możemy dostawać nagrody ;d


Fajna aktualizacja... Tylko szkoda, że nie u nas ;-; a Wy co o niej sądzicie?


To chyba tyle... Pa ;*

/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz