czwartek, 21 kwietnia 2016

Project Runway #12

Dobry wieczor!
Dzisiaj jako post wczorajszy postanowilam dodac moja 20 minutowa edycje stroju!

Postanowilam stworzyc taki troche na ciepla wiosne? X'D Stroj.
Prezentuje sie on tak:

Powiem szczerze.. Nie podoba mi sie w szczegolnosci spodniczka ;/

Pomysl jest okej, ale wykonanie juz gorsze..

Napewno kiedy indziej zrobie ten sam stroj w lepszym wykonaniu!
Ale jak na 20 minut? Calkiem dobrze ;D


W Stroju mamy:
Spodniczke 
Bluzke z rekawami troche nizej od zwyczauj (nie pamietam jak to sie nazywalo) hah
Oraz na to Kardigan.

Moja ocena wliczajac w to czas wykonania oraz prace wykonania :
6/10 :D
Jest to powyzej 50% czyli nie naj gorzej!

Mam nadzieje, ze i wy napiszecie swoja ocene w komentarzu!
Krotki, zalegly post:)

Dobranoc!
/Zlamalam Oko

1 komentarz:

  1. Ja bym nawet rozmazać nie umiała! 10/10 Czekam na drugie wykonanie 😂

    OdpowiedzUsuń