niedziela, 17 kwietnia 2016

Boso przez Awatarię! #3

Siemanko!

Tym razem przelecimy się do nowego kraju, a jest nim Sala Balowa!

Ja rzadko ją odwiedzam, ponieważ częściej gadam z przyjaciółmi w domu, skwerze, a nie lubię siebie w awataryjnych sukienkach, a więc już znacie mój powód.

To może pokażę Wam screeny z rozmów w nowym kraju:





Ogólnie nie mam pomysłów coś na pytania, ciągle się one powtarzają, więc
 PROSZĘ WAS O PISANIE PYTAŃ W KOMENTARZACH
jakie chcielibyście, abym zadała przypadkowym osobom.

Ogólnie ten wywiad wydaje się ciekawy!

Michru na początku bardzo fajnie rozbudowała zdanie i dużo w ten sposób powiedziała, szkoda, że tak już później nie było, ale no cóż.

A teraz Wy sami oceńcie jak lubicie Salę Balową!






Nie wiem czy w ogóle lubicie tą serię i czy może nie zmienić jej na jakąś inną, więc ponownie zostawiam Wam sondę z wyborem:



Na dzisiaj to tyle z mojej strony!

Paaaa! :*

/Gratka




1 komentarz:

  1. Oto moje pytania jakie możesz zadawać:
    - czy ktoś cię tu przyprowadził lub znalazłeś/znalazłaś to miejsce sam/sama?
    - po co tu jesteś?
    - jakie było twoje najlepsze przeżycie związane z tą lokacją?
    - w co tu najbardziej lubisz się ubierać?
    - dodałbyś/dodałabyś coś nowego tej lokacji?
    - polecasz ją innym graczom czy nie ?
    PS Ta seria jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń