niedziela, 10 kwietnia 2016

Budujemy nowy dom #5

Cześć!

Myśląc dzisiaj co wstawić na bloga, zajrzałam na najbliższe posty..

Patrzę i szukam, a gdzie tu seria "Budujemy nowy dom"-dawno jej nie było.

I tak właśnie pojawia się post z tej serii.

Zachęcam także do obstawiania prezentów!

http://avataria-na-jezykach.blogspot.com/2016/04/postaw-na-milion-4.html

Kto wie, może to właśnie Wam się trafi drobny upominek?

...

Tym razem pokażę Wam garaż i gabinet (np. do pracy).

...

Szperałam troszkę pośród moich znajomych, ponieważ ja sama nie posiadam garażu (po prostu nie potrzebny mi, ponieważ auto mam w jednych z nieużywanych pokoi) w domu na Awatarii, aż znalazłam u mojej koleżanki!

Zobaczcie sami garaż i gabinet!

Garaż:

Gabinet:

Mi osobiście bardziej się podoba gabinet.

Czemu?

Bardziej lubię takie kolory jaśniejsze, jest więcej elementów, które bardziej mi się podobają (np. szafa, telewizor).

Dla mnie jest tu tak spokojnie, przytulnie.

Jednak zabrakło mi jeszcze czegoś...

Hmm..?

Już wiem!

Jest to na pewno coś co przebije te kolory, że zrobiłoby tu się kolorowo.

Mógłby to być jakiś zielony kwiat (w rogu pokoju) albo jakaś inna tapeta (np. też jakiegoś jaskrawszego koloru-np. zielony).

Ocena:
9/10

A teraz wy sami oceńcie gabinet!

 Natomiast teraz przejdźmy do garażu...

Widać, że przeważają tutaj dwa kolory- brązowy oraz czarny.

Ja ogólnie poszłabym w dwa zupełnie inne kolory nie dwa odcienie ciemnego, tylko jasny i ciemny.
Np. czarny i czerwony.

Fajnie by to wyglądało.

Widać, że do czarnego motoru (?) dopasowano czarne koła i to jest na plus.

Ale czemu wtedy także auto nie jest czarne, tylko czerwone?
To po prostu w tym przypadku nie pasuję!

Moja koleżanka mogłaby także zastosować to, że ma przestrzeń.

Zamiast stawiać auto i motor przy ścianie, mogłaby dać je na sam środek pokoju.

"Zabiłoby" to przestrzeń i przy okazji super by to wyglądało!

Tapeta pasuje i nie pasuje-ciężko mi ocenić...

Ale o gustach się nie dyskutuje!

Może też moja koleżanka nie miała pieniędzy, przecież żeby zrobić taki na prawdę niezły pokój trzeba mieć czas, ochotę, pieniądze i wizję.

To dosyć dużo!

Dlatego moja ocena wynosi:
6/10

A wy jak oceniacie garaż?


Do zobaczenia!

/Gratka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz