sobota, 16 kwietnia 2016

Postaw na milion #6

Hejka- naklejka!

Jak Wam mija ten piękny, słoneczny oraz ciepły dzień?

Ja oczywiście z rana wyszłam z psem i poszłam na 2-3 godziny na dwór. :D

A teraz mam czas napisać dla Was kolejnego posta z zabawą!

Zachęcam także do pisania odpowiedzi w Pułapkach Umysłu, ponieważ są ciekawe nagrody do wygrania!

Także przypominam osobą, które miały się zgłosić do mnie po nagrody na NK, aby zrobiły to w jak najszybszym czasie!

Już zdarzyło się tak chyba pięć razy!

Więc proszę o pilnowanie takich rzeczy, bo po to ja czekam abyście się zgłosili, a nie..

Ale dobra skończę już z tym kazaniem i powiem Wam co teraz dla Was przygotowałam.

Jest to zabawa jak zapewne wiecie na obstawianie danej rzeczy (od prezentu po kwiatki czy też bławatki.) ;D

Tym razem, aby nie było nudno, będziecie obstawiać kwiatki!

No bo co mamy, wiosnę chyba, nie?


No to teraz jedna rzecz, która mi została do powiedzenia to...

Życzyć Wam dobrego myślenia! :D

Wybrany numerek piszcie w komentarzach, a zobaczymy kto wygra kolejną nagrodę! :)

Paa! :*

/Gratka

6 komentarzy: