sobota, 16 kwietnia 2016

Budujemy nowy dom #6

Siemanko!

Tym razem przygotowałam dla Was kolejne dwa pokoje.

Postanowiłam, że żeby ta seria tak szybko się nie kończyła nie będziemy stwarzać domu, tylko jakąś ville. XD

Co wy na to?

No bo wiecie villa jest duża, a jak zbudujemy dom, to wyjdzie jeszcze tylko parę postów z tej serii, a ja ville to paręnaście!

Nie no bez przesady..!

Dobra już bez tego gadania..

Tym razem mam dla Was jak już wspominałam powyżej- dwa pokoje:


Znowu są one zapożyczone od mojej koleżanki, bo lepiej do mojego domu nie wchodzić.. 
 Ale tam, no bez przesady!

Jadalnia wygląda tak:


Powiem Wam, że bardzo mi się tu podoba!

Widać, że głównym kolorem, takim prowadzącym jest kolor pomarańczowo- jasno brązowy. XD
Fajnie wygląda takie połączenie tego stołu, kominku oraz tej kuli.

Bo kula dodaje tej jadalni takiego zapełnienia, a także pasuje.

Okno dodaje Nam jasności w pokoju, a telewizor i głośniki takiego luzu.

Nie potrzebnie jest tutaj użyty ten smok, bo nie pasuje on kompletnie. Oczywiście nieziemsko by wyglądało, gdyby był on brązowy. Wtedy dance miałby sens! XD

Także uważam to samo z tą płytą (?) na środku.. Nie wiem co miała na myśli twórczyni tego pokoju, ale myślę, że to w zupełności nie jest tutaj także potrzebne.

Jeszcze zmieniłabym tą tapetę.. Jest ona tak zwyczajna i dlatego mi tutaj nie pasuje! Lepiej jakby miała chociaż jakieś wzorki albo coś. Ale nie jest źle.

Jeszcze czego mogę się doczepić to drzwi. Czemu one są tak daleko? Chociaż odrobinę twórczyni tego pokoju mogła pomyśleć, żeby je przesunąć w bok.

I jeszcze może co bym dodała..
Na pewno są to okna!

Występuje tutaj tylko takie jedno, a jakby wzdłuż obok siebie je połączyć to by było jaśniej i przytulniej!

Ocena końcowa:

8/10

Pokój córek:


Powiem Wam, że wybrałam ten pokój, ponieważ bardzo mi się on spodobał.

Wyjaśnię może dlaczego..

Wszystkie detale zachowane do pokoju dziewczęcego, dziecięcego są zachowane!

Są to:
dwa różowe łóżka, biurko, placyk, miejsce gdzie dzieci mogą się pobawić na dywanie oraz szafa.

Wszystko jest różnych kolorów, ale według mnie to bardzo ładnie wygląda!

Placyk, miejsce do zabaw wyszło bardzo ładnie, kącik gdzie stoi biurko w krzesłami i z jeszcze mniejszym stoliczkiem z książką także wyglądają ładnie.
Tam gdzie stoi szafa i kominek nie jest najgorzej, jedyne czego mogę się tam uczepić to troszkę naciapkania. Mogłoby to być troszkę dalej od siebie, (kominek i szafa) ale i tak nie wyszło źle.
Łóżka także są w równych odległościach, a pomiędzy nimi lampka. Natomiast obok lewego łóżka znajduje się okno, które mogło by znowu być pomiędzy tymi dwoma łózkami- tak mniej więcej na środku. Wyglądałoby to o niebo lepiej!

Teraz już wiecie czemu dodałam taki pokój.

Ocena końcowa:

7/10

A wy co myślicie o tych dwóch pokojach? Może macie pomysł na jakieś inne pokoje w następnym wydaniu tej serii? Jeżeli tak, to śmiało piszcie wszystko w komentarzu!

Do zobaczenia!

/Gratka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz