poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Budujemy nowy dom #7

Cześć i czołem, kluski z rosołem!

Najpierw znowu Was przeproszę..

Obiecałam wczoraj, że pojawi się dużo postów, ale tak:

- wstawiłam nową serię,
- chciałam ogłosić wyniki Pułapek Umysłu, ale cały czas jedna osoba nie obstawiła jednego numerka,
- seria Boso przez Awatarię potrzebuje trochę dużo czasu, a była ona wczoraj i miała się ona pojawiać co tydzień w soboty,
- A ta seria Budujemy nowy dom też była ostatnio, więc chciałam wstawić coś innego.

Myślałam znowu nad nową serią, ale musi ja potwierdzić Nadymka, a dzisiaj kiedy ja byłam, jej nie było. Myślałam też nad wstawieniem jakiś stylizacji, ale już jest taka seria prowadzona przez Oko, a ja nie chce prowadzić czyjejś serii. Pomyślałam też nad wchodzeniem na NK i na Awatarię na komórce czy też tablecie, ale taki post także już na tym blogu się pojawił.

Więc nie miejcie mi za złe. :)

Ale teraz mam dla Was przygotowane kolejne dwa pokoje i jest to:

Przedpokój oraz pokój wypoczynkowy.

Przedpokój:


Powiem Wam, że bardzo mi się tutaj podoba!
Jest tutaj przytulnie, jasno i widać, że także jest tu dużo zielonych kwiatów, które wszystko dopełniają.

Chyba pamiętacie, że nie lubię tej tapety.. A jednak tutaj prezentuje się wyśmienicie!
W tym przypadku pasuje ona do okien, powstaje wtedy fajne połączenie z podłogą.

Także bardzo ładnie wygląda taki sam dobór kolorów. Przeważa tutaj czarny, pomarańczowo-kremowy, zielony i wiele innych, które pięknie wyglądają połączone więcej!

No po prostu nic dodać nic ująć! :)

Tylko nie wiem czy można to nazwać przedpokojem, ale no niech tak już zostanie.

Ocena końcowa:

10/10

Pokój wypoczynkowy:


Ten pokój także skradł moje serce, ale nie aż tak bardzo jak nasza poprzednia sypialnia 
(w zeszłych wydaniach tej serii).

Widać, że dominują tutaj tylko dwa kolory i są nimi:
czerń oraz bordo.

Widzimy tutaj duży stół, a wokół niego duże, bordowe fotele.

Zobaczymy tutaj także czarne szafki wysokie oraz niskie. 

Znajdziemy także w tym pokoju biurko, a na nim laptop oraz ramkę na zdjęcie. Nad tymi rzeczami znajduje się wyłączony telewizor.

Tylko nie wiem po co te zasłony..

Ogólnie jest tutaj bardzo milutko, także są tu dobrane kolory i meble, tylko uważam, że jest tutaj za bardzo naciapkane. Znajduje się tu trochę za dużo rzeczy.

Ocena końcowa:

9/10

Dobra to na tyle.

Dzisiaj nie pojawi się sonda, ponieważ muszę się szykować do koleżanki, a i tak już jest za późno!

Co myślicie o tych pokojach? Podoba Wam się? Może macie pomysł na jakieś inne pokoje w następnym wydaniu tej serii? Zapraszam do komentowania!

Do jutra!

/Gratka

3 komentarze:

  1. Bosz, co to za dziecinny wygląd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym z nas drzemie dziecko ;* Nawet w Tobie :)

      Usuń
    2. Dobra, dobra, nie mówimy teraz o mnie. Ale punktujesz u mnie Kamilo, publikując komentarz. AOP prędzej by zostało usunięte niż taki komentarz by się tam pojawił 😂😂😂 #bekazidiotow

      Usuń