poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Blogerka w twojej szafie #11 - Wiosna? +Powracam

Heja,hej ;D

Jest dosc pozno, ale mysle, ze to wielki problem nie jest gdyz wrocilam do domku o 19 i jeszcze obowiqzki i poprostu tak wyszlo ;D

Na poczatek:
jak widzicie nie bylo mnie dawno!
Przygotowania do testow.. i inne sprawy ;/ Wszystko trzeba ogarnac, wiec zrobilam sobie malq przerwe ;D

Post mial pojawic sie wczoraj ale pomyslalam, ze zaczne na spokojnie od poniedzialku wstawiac dla was posty ;)

Oczywiscie, mam nadzieje, ze nie macie mi za zle, ze zrobilam sobie takq przerwe.. W kazdym razie kazdemu radze zrobic sobie czasem przerwe ;D

Przejde juz do tematu posta gdyz musze sie wczesniej polozyc spac.

Dzisiaj postanowilam przygotowac 3 stylizacje!

Zaczne moze od tej najbardziej ,,dziwnej'' lub poprostu  najbardziej zawalonej dodatkami!


,,Czarne i czerwone roze''


Zestaw jest dosc drogi.. wiec postanowilam, ze rozpisywac cen nie bende ;D

Chyba nie trudno zauwazyc, ze dominujq tam dwa kolory:
Czarny i Czerwony.

Przebija to wszystko bialy kardigan ;D
Jakos tak mi sie tutaj wpasowal haha ;D


Czerwona krotka spodniczka bardzo mi tutaj pasuje do rajstop w kropeczki.
Bluzka z kamizelkq idealnie wpasowuje sie do rekawiczek oraz butow.
Wszystko to wypelniajq drobne dodatki takie jak: Opaska, kolczyki czy naszyjnik.

Ocena : 8,0/10


Druga stylizacja :
,,Skromnie ale Elegancko''


Skromnie gdyz stylizacja sama w sobie droga nie jest..

A Elegancko gdyz naprawde nie najgorzej to wyglada!


Wow! Udalo mi sie nie uzyc tutaj zadnej czarnej rzeczy!

Zlota opaska idealnie wpasowuje sie do bialo zlotej bluzki!
Natomiast Bluzka pasuje do butow czy Kardiganu ;D

Do bialo zlotej stylizacji dodalam zwykle Jeansy *?*

Nie uzywam ich.. ale tutaj naprawde fajnie sie komponujq!

Ocena: 8,5/10


Trzecia Stylizacja i Juz ostatnia.
,,Wiosennie, przewiewnie''

Tutaj rowniez nie ma czarnych dodatkow!



trudno nie zauwazyc, ze duzymi krokami idzie do nas lato!
(By naj mniej u mnie pogoda o tym swiadczy)
Jednak, nadal jest nasza wiosna!


W tej stylizacji, Nie moglam powstrzymac sie od bialych dodatkow!
Bo Prawda jest taka, ze jak nie czarne dodatki.. to biale!

Jak w powiedzeniu ,,Czarne i Biale do wszystkiego pasuje'' ;D

Bialy Kardigan oraz Biale Buty idealnie wyroznia pomaranczowo - rozowa sukienka!

Natomiast Okulary bardzo mi tutaj pasowaly ;D

Ocena : 9,0 /10


Najwiekszq ocene uzyskala stylizacja ,, Wiosennie, przewiewnie''

Natomiast naj nizszq ,,Czarne i czerwone roze''
pewnie dlatego, ze jest ona czarna.. taka ciemna i duzo poprostu w niej jest co w ogole nie pasuje do klimatu wiosny!


Ktora stylizacja wam najbardziej przypadla do gustu? Na ile byscie jq ocenili?

Napiszcie w komentarzu!

+Troszeczke zmieniam typ pisania na bardziej rozwinietq forme wypowiedzi ;D

Jak wam sie to podoba? - napiszcie mi, bo koniecznie chce wiedziec!

Wszystkim 6- sto Klasistq zycze jutro powodzenia!
*Duzy kop na szczescie* ;D

Papapap :*
/Zlamalam Oko

1 komentarz:

  1. Nareszcie! Wkońcu sie doczekalam posta! Super stylizacje, dobrze ocenisz podovnie do mnie xd Dla mnie najlepsza wiosenna przewiewna :3 I super piszesz! Takie posty lepsze. Kokosowa

    OdpowiedzUsuń